نخستین گوشی اندرویدی بلک‌بری ۲۰۱۶ مارشمالو می‌گیرد

به گزارش موبنا، در حالی که تولید گوشی هوشمند اندرویدی در بلک‌بری یک شایعه محسوب می‌شد، ولی این شرکت کانادایی سرانجام اخبار منتشر شده را تایید کرد و Blackberry Priv که پیش‌تر با نام Venice شناخته می‌شد در اختیار کاربران جهانی قرار گرفت. گوشی هوشمند Priv هم‌اکنون در کشور آمریکا فروخته می‌شود و AT&T نخستین …

به گزارش موبنا، در حالی که تولید گوشی هوشمند اندرویدی در بلک‌بری یک شایعه محسوب می‌شد، ولی این شرکت کانادایی سرانجام اخبار منتشر شده را تایید کرد و Blackberry Priv که پیش‌تر با نام Venice شناخته می‌شد در اختیار کاربران جهانی قرار گرفت.

گوشی هوشمند Priv هم‌اکنون در کشور آمریکا فروخته می‌شود و AT&T نخستین اپراتوری است که آن ر با قرارداد مخابراتی به فروش می‌رساند. این گوشی هوشمند امکانات پیشرفته‌ای را در خود جا داده است و از مهم‌ترین نکات به کار رفته در آن می‌توان به صفحه‌کلید سخت‌افزاری بلک‌بری و نسخه ۵.۱.۱ سیستم عامل اندروید اشاره کرد.

سیستم عامل اندروید ۶.۰ مدتی است که توسط گوگل معرفی شده و در برخی گوشی‌های هوشمند در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نسخه از سیستم عامل اندروید با نام مارشمالو هم شناخته می‌شود.

ولی این طور که بلک‌بری اعلام کرده است، فعلا برنامه‌ای برای به‌روزرسانی سیستم عامل Priv موجود نیست و قرار است این دستگاه در سال ۲۰۱۶ میلادی مارشمالو بگیرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا