۱۰۰ برابر پارسال پرچم‌ آمریکا را آتش می‌زنیم

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور بابیان اینکه سیزدهم آبان روز مبارزه با استکبار جهانی آمریکای جنایتکار است، اظهار داشت: خصومت آمریکا نسبت به ایران از سال‌های پیش‌ از پیروزی انقلاب اسلامی در جای‌جای این مملکت قابل‌تجسس و رؤیت است. وی با بیان اینکه دشمنی آمریکایی‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی به اوج خود رسید افزود: مردم …

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور بابیان اینکه سیزدهم آبان روز مبارزه با استکبار جهانی آمریکای جنایتکار است، اظهار داشت: خصومت آمریکا نسبت به ایران از سال‌های پیش‌ از پیروزی انقلاب اسلامی در جای‌جای این مملکت قابل‌تجسس و رؤیت است.

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکایی‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی به اوج خود رسید افزود: مردم عزیزمان می‌دانند چه کسانی به گروه تروریستی داعش پول می‌دهند، از گروه‌های سلطنت‌طلب و وهابی‌های خبیث دفاع و فرقه‌های کاذب و ضاله را ترویج می‌کنند.

غیب‌پرور اضافه کرد: برای همگان روشن است که در مقوله اقتصادی چه کسی ملت ما را سال‌های سال مورد تحریم ظالمانه قرار داده است و در حوزه پزشکی حتی به بیماران صعب‌العلاج ما نیز رحم نمی‌کند.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: در عرصه سیاسی هم همین وضعیت است چراکه در فتنه سال ۱۳۸۸ رئیس‌جمهور آمریکا از سران فتنه در مرکزیت کشورش اسم می‌برد و اعلام حمایت می‌کند و از هر زاویه‌ای که نگاه می‌کینم ردپای آمریکایی‌ها را می‌بینیم.

وی بابیان اینکه ما به تأسی از امام بزرگوار، آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانیم، گفت: دشمنی آمریکایی‌ها نه‌تنها سرسوزنی کم نشده بلکه یک روند فزاینده دارد و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) به‌ویژه در ماه‌های اخیر در جلسات مختلف هشدار داده‌اند و خطر نفوذ آمریکایی‌ها را گوشزد کرده‌اند، از همین رو تکلیف برای نخبگان جامعه، دولتمردان و مردم شریف ایران روشن است که باید دشمن را ببینیم و بشناسیم.

غیب پرور با اشاره به اینکه امسال سیزدهم آبان‌ماه حال و هوای دیگری دارد، گفت: می‌خواهم به مردم خوبمان در سراسر استان فارس و میهن اسلامی بگویم اگر برفرض سال گذشته در شهرمان پنج پرچم آمریکا آتش می‌زدیم، امسال ۵۰۰ پرچم آن را آتش بزنیم، چراکه این یک رفتار سَمبُلیک نیست و ریشه در اعتقادات و باورهای ما دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: سیزدهم آبان‌ماه امسال به فضل خدای بزرگ بسیار پرهیجان‌تر، باقدرت و اقتدار بیشتر، پرچم آمریکا را با سرافرازی کامل آتش می‌زنیم و این آتش زدن ریشه در بصیرت انقلابی ما دارد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا