iPad Pro هفته آینده عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، اپل در کنفرانس خود فقط اعلام کرد که قصد دارد تبلت iPad Pro را ماه نوامبر وارد بازار کند و این بار منابع خبری اعلام کردند که این محصول هفته آینده عرضه می‌شود. بر اساس گزارش جدید منتشر شده به نقل از منابع آگاه موثق که نخواستند نامشان فاش شود، تاریخ ورود …

به گزارش موبنا، اپل در کنفرانس خود فقط اعلام کرد که قصد دارد تبلت iPad Pro را ماه نوامبر وارد بازار کند و این بار منابع خبری اعلام کردند که این محصول هفته آینده عرضه می‌شود.

بر اساس گزارش جدید منتشر شده به نقل از منابع آگاه موثق که نخواستند نامشان فاش شود، تاریخ ورود iPad Pro به بازار جهانی ۱۱ نوامبر است.

از این تاریخ به بعد کاربران می‌توانند iPad Pro را به صورت فیزیکی در تمام فروشگاه‌های اپل ببینند یا آن را از روی فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کنند. البته برخی منابع آگاه اعلام کردند این تاریخ فقط برای عرضه محصول یاد شده در کشور آمریکا است.

شرکت اپل در کنار این محصول برخی لوازم جانبی را هم معرفی کرده است. قلم هوشمند Apple Pencil با قیمت ۹۹ دلار عرضه می‌شود و صفحه کلید هوشمند Smart Keyboard به عنوان یکی دیگر از لوازم جانبی تبلت مذکور با قیمت ۱۶۹ دلار در تاریخ یاد شده به دست کاربران می‌رسد.

رایانه لوحی iPad Pro با قیمت ۷۹۹ دلار عرضه می‌شود که نمایشگر ۱۲.۹ اینچی با کیفیت ۲۷۳۲ در ۲۰۴۸ پیکسلو همچنین تراشه مرکزی A9X را در خود جا داده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا