اپل بارگذاری iOS 9.0.2 را متوقف کرد

به گزارش موبنا، این نسخه جدید سیستم عامل موبایلی اپل همچنین قابلیت‌های بهتر در بخش Live Photos را هم شامل شد و همزمان با این اتفاق، اپل بارگذاری نسخه قبلی یعنی iOS 9.0.2 را برای کاربران جهانی متوقف کرد. این مسئله به آن معنی خواهد بود که اگر شما دستگاه اپلی خود را هم‌اکنون به …

به گزارش موبنا، این نسخه جدید سیستم عامل موبایلی اپل همچنین قابلیت‌های بهتر در بخش Live Photos را هم شامل شد و همزمان با این اتفاق، اپل بارگذاری نسخه قبلی یعنی iOS 9.0.2 را برای کاربران جهانی متوقف کرد.

این مسئله به آن معنی خواهد بود که اگر شما دستگاه اپلی خود را هم‌اکنون به نسخه iOS 9.1 مجهز کرده باشید، هرگز نمی‌توانید به نسخه iOS 9.0.2 برگردی و نسخه قبلی را در اختیار بگیرید. نسخه و iOS 9.0.2 اوایل ماه جاری میلادی عرضه شد.

لازم به ذکر است گروه چینی Pangu مدت کوتاهی پس از عرضه iOS 9.0.2 توانست جیلبریک این سیستم عامل را عرضه کند و به تمام دستگاه‌های اپلی امکان دهد آخرین نسخه این سیستم عامل را در اختیار بگیرند.

شرکت اپل مدت کوتاهی پس از این اتفاق خلاء‌ نرم‌افزاری خود که چینی‌ها آن را کشف کردند شناسایی و برطرف کرد و هم‌اکنون ادعا می‌کند که با عرضه iOS 9.1 دیگر امکان جیلبریک وجود ندارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا