انتقال فایل‌های تصویری با Edge مایکروسافت ممکن شد

به گزارش موبنا، در این قابلیت‌ها به کاربر امکان داده شد تا بتواند عکس‌ها، ویدیوها و موسیقی‌های خود را از حافظه مرورگر اینترنتی Edge به دیگر دستگاه‌هایی که در یک شبکه به هم متصل شده‌اند انتقال دهد. این قابلیت جدید Cast نام دارد که در اصل امکان ارسال محتوای رسانه‌ای به دستگاه‌های مختلف را بر …

به گزارش موبنا، در این قابلیت‌ها به کاربر امکان داده شد تا بتواند عکس‌ها، ویدیوها و موسیقی‌های خود را از حافظه مرورگر اینترنتی Edge به دیگر دستگاه‌هایی که در یک شبکه به هم متصل شده‌اند انتقال دهد.

این قابلیت جدید Cast نام دارد که در اصل امکان ارسال محتوای رسانه‌ای به دستگاه‌های مختلف را بر مبنای مرورگر اینترنتی Edge فراهم می‌کند.

بر این اساس کاربران می‌توانند ویدیوهای یوتیوب، آلبوم‌های عکس فیس‌بوک و فایل‌های صوتی سرویس‌هایی مانند Pandora را به کمک مرورگر اینترنتی خود به تمام دستگاه‌هایی که از طریق سیستم‌های Miracast یا DLNA به هم متصل شده‌اند، انتقال دهند.

البته باید گفت که این سرویس هنوز در مرحله آزمایش به سر می‌برد و به همین دلیل امکان پشتیبانی آن از سرویس‌های تصویری مانند نتفلیکس و Hulu وجود ندارد.

شرکت مایکروسافت خود را آماده می‌کند تا پاییز امسال بزرگترین به‌روزرسانی را برای ویندوز ۱۰ ارایه دهد که در این اتفاق سرویس جدید هم برای کاربران جهانی عرضه خواهد شد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا