از مایکروسافت ۱۵ گیگابایت حافظه مجازی رایگان دریافت کنید

به گزارش موبنا، مایکروسافت پیش از این حافظه مجازی رایگان کاربران خود را به ۵ گیگابایت کاهش داده بود. ولی هم‌اکنون با انتشار بیانیه‌ای گفته شد هر کاربری که درخواست خود را اعلام کند، می‌تواند حافظه رایگان ۱۵ گیگابایتی بگیرد. برای آنکه بتوانید حافظه رایگان مجازی خود در سریس پردازش ابری OneDrive مایکروسافت را ارتقا …

به گزارش موبنا، مایکروسافت پیش از این حافظه مجازی رایگان کاربران خود را به ۵ گیگابایت کاهش داده بود. ولی هم‌اکنون با انتشار بیانیه‌ای گفته شد هر کاربری که درخواست خود را اعلام کند، می‌تواند حافظه رایگان ۱۵ گیگابایتی بگیرد.

برای آنکه بتوانید حافظه رایگان مجازی خود در سریس پردازش ابری OneDrive مایکروسافت را ارتقا دهید، می‌بایست به سایت اینترنتی این شرکت مراجعه کنید.

سخنگوی مایکروسافت گفت که این شرکت در شرایط کنونی توضیح بیشتری در این زمینه نمی‌دهد و اگر کاربران تمایل داشته باشند، می‌بایست اطلاعات تکمیلی را از روی سایت اینترنتی مایکروسافت در اختیار بگیرند.

البته توجه داشته باشید تنها آن دسته از کاربران مایکروسافت این قابلیت را در اختیار می‌گیرند که گزینه مربوط به طرح جدید مایکروسافت را در حساب کاربران خود فعال کنند. وگرنه حافظه مجازی عموم کاربران همان ۵ گیگابایت باقی می‌ماند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا