تاثیرگذاری بر افکار عمومی همراه با توسعه شبکه‌های اجتماعی

به گزارش خبرنگار موبنا،” سردار غلامرضا جلالی” امروز و در هفته پدافند غیرعامل در همایشی به این نام در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: بر اساس سندی که رابرت گیتز منتشر کرده امریکایی‌ها معتقدند که رویارویی نظامی ایران و آمریکا برای آنها پرچالش خواهد بود. رئیس سازمان پدافند غیرعامل افزود: رابرت گیتز در …

به گزارش خبرنگار موبنا،” سردار غلامرضا جلالی” امروز و در هفته پدافند غیرعامل در همایشی به این نام در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: بر اساس سندی که رابرت گیتز منتشر کرده امریکایی‌ها معتقدند که رویارویی نظامی ایران و آمریکا برای آنها پرچالش خواهد بود.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل افزود: رابرت گیتز در این سند اعلام کرده که پاسخ نظامی ایران به تهدید نظامی آمریکا و رفتار نظامی ایران در برابر این تهدید احتمالی در کنترل آمریکا نیست و تاثیرات و کنترل سهمیه جنگ به دلیل موقعیت استراتژیک جغرافیایی ایران از اختیار آمریکا خارج خواهد شد.
جلالی افزود: همچنین آنها اعلام کرده‌اند که رهبر ایران یک رهبر دیکتاتور نیست و اگر گروه مخالفتی طبق رأی مردم روی کار بیاید، در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کند که آنها را تقویت کند.
وی ادامه داد: از این رو آنها اعلام کرده‌اند که باید به سمت تاثیرگذاری و گفتمان ایده برویم، باید جریانی که مورد نظر ما است در صحنه انتخابات بیاوریم و از طریق انتخابات بالا بیایند.
جلالی خاطر نشان کرد: بخشی از این رویکرد در حال شکل‌گیری در ایران است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان «نفوذ» یاد می‌کند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل اکنون منطق توسعه آزادی‌های شبکه‌های اجتماعی یا نهی کردن اقدامات سلبی ایران در این باره از سوی دشمن قابل توجیه است.
وی گفت: آنها با انتقال شبکه‌های اجتماعی به گوشی‌های همراه برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی تلاش می‌کنند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا