قطع راه ارتباطی ۸۰ روستای کوهدشت

شهرام ملکی در جلسه ستاد حوادث و بحران استان که در فرمانداری کوهدشت برگزار شد، بیان کرد: نیروها و تیم‌های راهسازی ما در مناطق سیلاب زده شهرستان مستقر بوده و تلاش می‌کنند تمامی راه‌های روستایی قطع شده تا روز یکشنبه بازگشایی شوند. وی ادامه داد: در این سیلاب هفت پل ارتباطی روستاهای کوهدشت دچار آسیب …

شهرام ملکی در جلسه ستاد حوادث و بحران استان که در فرمانداری کوهدشت برگزار شد، بیان کرد: نیروها و تیم‌های راهسازی ما در مناطق سیلاب زده شهرستان مستقر بوده و تلاش می‌کنند تمامی راه‌های روستایی قطع شده تا روز یکشنبه بازگشایی شوند.

وی ادامه داد: در این سیلاب هفت پل ارتباطی روستاهای کوهدشت دچار آسیب شده که کار ترمیم آنها توسط تیم‌های اداره‌کل راه و شهرسازی در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرستان لرستان با بیان اینکه محورهای اصلی منتهی به شهرستان کوهدشت همگی باز هستند، گفت: این سیلاب باعث شد راه ارتباطی ۸۰ روستا با مراکز بخش و شهرستان کوهدشت همچنان قطع باشد.

این مقام مسئول در خاتمه گفت: تمامی تلاش ما این است که به سرعت راه‌های ارتباطی مواصلاتی روستاهای کوهدشت بازگشایی شوند تا مردم بتوانند از آنها استفاده کنند.

نوشته های مشابه

۱۷۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا