مدیر اسبق اپل، مدیر جدید هوواوی

به گزارش موبنا، این مدیر زن همچنین مدیریت مرکز دستگاه‌ها و مشتریان شرکت هوواوی را هم برعهده گرفت تا در آینده تحولات بزرگ در این زمینه ایجاد کند. بررسی سابقه کاری برادی در شبکه اجتماعی لینکدین نشان ادا که او ۲۰ سال سابقه کار در عرصه فناوری دارد و طی این دوره زمانی با شرکت‌هایی …

به گزارش موبنا، این مدیر زن همچنین مدیریت مرکز دستگاه‌ها و مشتریان شرکت هوواوی را هم برعهده گرفت تا در آینده تحولات بزرگ در این زمینه ایجاد کند.

بررسی سابقه کاری برادی در شبکه اجتماعی لینکدین نشان ادا که او ۲۰ سال سابقه کار در عرصه فناوری دارد و طی این دوره زمانی با شرکت‌هایی فعالیت کرده است که نام آنها در لیست Fortune 500 موجود است.

او در شرکت اپل با گروه موبایلی فعالیت می‌کرد و در طراحی سیستم عامل iOS 1 نقش مهمی برعهده داشت تا نخستین مدل از گوشی هوشمند آیفون بهترین میزان جذب مشتری را داشته باشد. او همچنین در توسعه خدمات پردازش ابری iCloud اپل و سرویس ProKit نیز حضور داشت و توانست زبان طراحی ابزارهای کاربردی مخصوص اپل را هم توسعه دهد.

برادی در شرکت چینی هوواوی قرار است اتفاقات مهمی را رقم بزند. هوواوی هم‌اکنون بزرگترین موبایل‌ساز چینی در جهان محسوب می‌شود و رتبه سوم جهانی را هم در اختیار گرفته است. این شرکت در فصل سوم سال جاری میلادی ۲۷.۴ میلیون دستگاه گوشی هوشمند روانه بازار جهانی کرد که این رقم برای مدت مشابه سال قبل ۱۶.۸ میلیون دستگاه گزارش شده بود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا