رونمایی از جدیدترین تلویزیون ال‌جی

به گزارش خبرنگار موبنا، در این مراسم خبرنگاران تخصصی این حوزه و همچنین کارشناسان و علاقه‌مندان محصولات فناورانه حضور پیدا کردند از نزدیک شاهد این سه محصول صوتی و تصویری بی‌نظیر شدند. کریس جانگ، مدیر عامل ال‌جی در ایران در ابتدای این مراسم گفت: با تلاش‌های بی‌وقفه برای مهیا کردن امکان تماشای محتواهای ۴K، موفق …

به گزارش خبرنگار موبنا، در این مراسم خبرنگاران تخصصی این حوزه و همچنین کارشناسان و علاقه‌مندان محصولات فناورانه حضور پیدا کردند از نزدیک شاهد این سه محصول صوتی و تصویری بی‌نظیر شدند.
کریس جانگ، مدیر عامل ال‌جی در ایران در ابتدای این مراسم گفت: با تلاش‌های بی‌وقفه برای مهیا کردن امکان تماشای محتواهای ۴K، موفق شدیم تلویزیون‌های SUPER UHD را در ایران عرضه کنیم. این تلاش‌ها برای ارائه نمایشگرهای ممتاز، ما را پیشگام بازار تلویزیون‌های مدرن قرار داده است.
حسین تنهایی، نائب رئیس گلدیران نیز در ادامه گفت: در گلدیران ما به دنبال شناسایی و ارائه جدیدترین و بهترین تکنولوژی‌های روز و ارائه آنها به بازار ایران هستیم که تلویزیون‌های SUPER UHD از این دست محصولات به شمار می‌آید. به عنوان بخشی از تعهدمان برای به ارمغان آوردن بهترین تجربه بصری ممکن برای کاربران، ما مفتخریم که با این تلویزیون‌ها، پیشگام لوازم صوتی و تصویری ممتاز در ایران هستیم.
تلویزیون OLED از نظر کارشناسان آغازی بر تلویزیون‌های آینده است و ال‌جی با گردآوردن مدرنترین فناوری‌ها در این نمایشگرها طلایه‌دار صنعت جهانی OLED است.
تلویزیون‌های OLED ال‌جی سری EC97 که در این مراسم رونمایی می‌شوند دارای ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای هستند که پیشتر در هیچ نمایشگر یا تلویزیونی دیده نشده است.
مشکی مطلق، رنگ‌های زنده، طراحی بی‌نظیر، زاویه دید کامل و انحنای طبیعی از ویژگی‌های این تلویزیون‌های شگفت‌انگیز هستند.
تلویزیون‌های SUPER UHD یک رده بالاتر از تلویزیون‌های ULTRA HD هستند و از فناوری ColorPrime بهره می‌برند. تلویزیون‌های SUPER UHD با مفهوم رنگ‌های زنده طراحی شده‌اند و دارای سه ویژگی تصویر ممتاز، طراحی ممتاز و هوشمندی ممتاز است.
OLED-pixel_rain_EC9700_1113
فناوری نمایش خارق‌العاده و ویژگی‌های هوشمند در پکیجی با طراحی چشم‌نواز، تجربه بصری را به سطحی کاملاً جدید رسانده است.
اما این تلویزیون‌های بی‌نظیر، سیستم صوتی درخور خود را می‌طلبند. ال‌جی و گلدیران در این مراسـم Sound Tower را برای عاشقان موسیقی و فیلم ارائه خواهند کرد.
این سیستم دو ساب ووفر و صدای بمی قدرتمند دارد. توان صدای خروجی Sound Tower 1000 وات است. طراحی این دستگاه به گونه‌ای است که در سریعترین زمان ممکن می‌توانید این دستگاه را نصب کنید. اگرچه ارتباط بلوتوث مهمـترین بخـش Sound Tower است، قابلیت همگام‌سازی صدای وایرلس این دستگاه باعث می‌شود که بدون سیم و تنها با استفاده از بلوتوث سینمای خانگی با تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی ارتباط برقرار کند.
این سیستم صوتی جای زیادی نمی‌گیرد و در کنار تلویزیون‌های مدرن ال‌جی زیبایی دکوراسیون خانه شما را به بالاترین سطح ممکن خواهد رساند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا