۳.۸ میلیون گیگابایت تصاویر ما در اختیار گوگل

به گزارش موبنا، برای آنکه تصور بهتری از این عدد داشته باشید می‌توان برای ذخیره این میزان عکس به ۳ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۲۸۰ دستگاه حافظه فلش یک گیگابایتی نیاز است. وزن این تعداد حافظه فلش حدود ۱۲۰ هزار پوند محاسبه می‌شود. همچنین اگر قرار باشد هر یک از این حافظه‌های فلش به …

به گزارش موبنا، برای آنکه تصور بهتری از این عدد داشته باشید می‌توان برای ذخیره این میزان عکس به ۳ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۲۸۰ دستگاه حافظه فلش یک گیگابایتی نیاز است. وزن این تعداد حافظه فلش حدود ۱۲۰ هزار پوند محاسبه می‌شود. همچنین اگر قرار باشد هر یک از این حافظه‌های فلش به قیمت ۲ دلار خریداری شود، در مجموع باید هزینه‌ای بالغ بر ۷.۶ میلیون دلار را برای خرید این تعداد حافظه فلش پرداخت کرد.

برای ذخیره این میزان عکس و فیلم به ۲۳۸ هزار و ۸۰ دستگاه گوشی هوشمند آیفون ۶s با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت نیاز است. اگر مالیات مربوطه را در نظر نگیریم، برای خرید این آیفون‌ها باید ۱۵۴.۴ میلیون دلار پرداخت کرد. اگر این تعداد آیفون در امتداد یکدیگر قرار بگیرند طول آنها از ۲۱ مایل هم بیشتر می‌شود.

اگر شما این تعداد گوشی هوشمند آیفون را روی یکدیگر قرار دهید، برجی بسیار بلند در اختیار خواهید داشت که وزن آن ۷۴ هزار و ۹۹۵ پوند محاسبه می‌شود. این رقم ۱۶ درصد وزن یک هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۴۷-۸ محاسبه می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا