کیفیت بسیار بد آیفون ۶s برای آنتن‌دهی

به گزارش موبنا، در این بررسی‌ها معلوم شد آیفون ۴ چه میزان آنتن‌دهی دارد و پس از آنکه دستگاه مذکور از آزمایش‌ها سربلند بیرون نیامد، شرکت اپل خود را موظف کرد دقت بیشتری در این زمینه انجام دهد. پروفسور فرولوند و گروهش هم‌اکنون گوشی هوشمند آیفون ۶s را به همراه دیگر گوشی‌های هوشمند موجود در …

به گزارش موبنا، در این بررسی‌ها معلوم شد آیفون ۴ چه میزان آنتن‌دهی دارد و پس از آنکه دستگاه مذکور از آزمایش‌ها سربلند بیرون نیامد، شرکت اپل خود را موظف کرد دقت بیشتری در این زمینه انجام دهد.

پروفسور فرولوند و گروهش هم‌اکنون گوشی هوشمند آیفون ۶s را به همراه دیگر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار جهانی بررسی کردند و البته در این مطالعه آیفون ۶s هم نتوانست نتایج قابل قبولی به دست آورد.

در این بررسی گوشی‌های پیشرفته‌ای از جمله آیفون ۶ اپل،‌ Galaxy S6 سامسونگ و Xperia X5 Compact سونی وجود داشتند و فرولوند میزان آنتن‌دهی آنها را در باند مخابراتی GSM 900 با طول موج دسیبل-میلیمتر بررسی کرد.

در این بررسی ۳۷ دستگاه گوشی هوشمند مختلف وجود داشتند و آيفون ۶s اپل از نظر کیفیت آنتن‌دهی رتبه ۳۰ را به دست آورد تا به عبارت دیگر در این زمینه جزء‌ بدترین گوشی‌های جهان باشد

رتبه نخست این لیست به Galaxy S6 سامسونگ اختصاص یافت و Xperia Z5 Compact سونی هم رتبه دهم را به دست آورد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا