اپل ناموفق از فروش تبلت سازمانی iPad Pro

به گزارش موبنا، مرکز خبری DigiTimes تایوان با انتشار یک گزارش ویژه اعلام کرد اپل درخواست خود را برای تولید رایانه لوحی iPad Pro تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی به ۲.۵ میلیون دستگاه کاهش داده است. این گزارش نشان می‌دهد که پیش‌بینی فروش این رایانه لوحی سازمانی برای فصل نخست سال ۲۰۱۶ میلادی از رقم …

به گزارش موبنا، مرکز خبری DigiTimes تایوان با انتشار یک گزارش ویژه اعلام کرد اپل درخواست خود را برای تولید رایانه لوحی iPad Pro تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی به ۲.۵ میلیون دستگاه کاهش داده است.

این گزارش نشان می‌دهد که پیش‌بینی فروش این رایانه لوحی سازمانی برای فصل نخست سال ۲۰۱۶ میلادی از رقم مذکور هم کمتر است. از آنجایی که تمایل کاربران جهانی به خرید رایانه‌های لوحی کاهش یافته است،‌ این روند تا سال آینده هم ادامه دارد و می‌تواند روی تبلت‌های اپل تاثیر مستقیم برجا بگذارد.

هم‌اکنون انگشت اشاره مراکز خبری به بزرگترین تبلت ساخته شده در شرکت اپل با نمایشگر ۱۲.۹ اینچی رفته است. این تبلت با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت با قیمت ۷۹۹ دلار در بازار جهانی فروخته می‌شود. کاربرانی که قصد خرید مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن را دارند می‌بایست ۹۴۹ دلار بپردازند. همچنین صفحه کلید هوشمند Smart Keyboard این دستگاه ۱۶۹ دلار و قلم هوشمند آن ۹۹ دلار قیمت دارد. بر این اساس اگر کاربران بخواهند مجموعه این تبلت و لوازم جانبی آن را خریداری کنند می‌بایست ۱۲۰۰ دلار هزینه کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا