ال‌جی به کمک اینتل تراشه موبایلی تولید می‌کند

به گزارش موبنا،‌ ولی ال‌جی برخلاف سامسونگ تجربه کافی برای تولید تراشه مرکزی دستگاه‌های موبایلی را ندارد و به همین خاطر از شرکت‌های بزرگ فعال در این عرص کمک می‌گیرد. اگرچه شرکت ال‌جی سال گذشته تلاش‌هایی را برای تولید تراشه‌های موبایلی SoC انجام داد و این پروژه را با نام LG Nuclin دنبال کرد. در …

به گزارش موبنا،‌ ولی ال‌جی برخلاف سامسونگ تجربه کافی برای تولید تراشه مرکزی دستگاه‌های موبایلی را ندارد و به همین خاطر از شرکت‌های بزرگ فعال در این عرص کمک می‌گیرد.

اگرچه شرکت ال‌جی سال گذشته تلاش‌هایی را برای تولید تراشه‌های موبایلی SoC انجام داد و این پروژه را با نام LG Nuclin دنبال کرد. در نهایت نخستین تراشه SoC ال‌جی با قدرت مشابه و میزان مصرف باتری شبیه آنچه که در بازار موجود است عرضه شد.

ولی این روزها شایعه جدید منتشر شده است که نشان می‌دهد این شرکت همکاری‌هایی را با اینتل آغاز کرده است تا به کمک آنها بتواند تراشه‌های SoC را برای گوشی‌های هوشمند تولید کند.

گزارش جدید از سوی منابع آگاهی که نخواستند نامشان فاش شود نشان داد ال‌جی و اینتل همکاری‌های جدید را آغاز کرده‌اند و مذاکرات اولیه به پایان رسیده است تا امسال تولید این تراشه‌ها را آغاز کنند.

این گزارش اعلام کرد که از هفته قبل همکاری‌های دو شرکت ال‌جی و اینتل وارد گام بعدی شده است تا توسعه نخستین تراشه‌های موبایلی به صورت عملی انجام شود.

البته هنوز به درستی مشخص نشده است که همکاری‌های جدید ال‌جی و اینتل برای تولید LG Nuclin 2 صورت می‌گیرد یا قرار است تراشه جدید با نام جدید عرضه شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا