فروش ۴۵۰ هزار گوشی LG V10 در آمریکا ظرف ۴۵ روز

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند از ابتدای ورود خود به بازار مورد استقبال گسترده قرار گرفت و شرکت کره‌ای ال‌جی را در کشور آمریکا با موفقیت‌های جدید روبرو کرد. با این روند می‌توان گفت به طور میانگین در هر روز ۱۰ هزار دستگاه گوشی هوشمند V10 ال‌جی در آمریکای شمالی فروخته شده است و …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند از ابتدای ورود خود به بازار مورد استقبال گسترده قرار گرفت و شرکت کره‌ای ال‌جی را در کشور آمریکا با موفقیت‌های جدید روبرو کرد.

با این روند می‌توان گفت به طور میانگین در هر روز ۱۰ هزار دستگاه گوشی هوشمند V10 ال‌جی در آمریکای شمالی فروخته شده است و شرکت کره‌ای از این اتفاق بسیار خوشحال است.

ال‌جی به کمک این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر ۵.۷ اینچی توانست سهم خود را در بازار دستگاه‌های موبایل آمریکای شمالی افزایش دهد. در نوامبر ۲۰۱۵ ال‌جی صاحب ۲۶.۷ درصد از بازار گوشی‌های آمریکا بود که این رقم در ماه دسامبر ۳۵.۷ درصد گزارش شد و گوشی V10 عامل اصلی این موفقیت بود.

کارشناسان می‌گویند که در ماه دسامبر V10 محبوب‌ترین گوشی هوشمند بین جوانان آمریکایی بوده است و همچنین یک بررسی نشان داد کارمندان سفیدپوست آمریکایی هم این گوشی را مورد استقبال قرار داده‌اند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا