تلگرام در ایران ۱۴ میلیون مخاطب دارد

وزیر ارتباطات ایران تعداد اعضای ایرانی تلگرام را ۱۴ میلیون نفر اعلام کرد. به گزارش عصرایران، وزیر ارتباطات ایران در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همتای روس خود، گفت: تلگرام روسی در ایران ۱۴ میلیون مخاطب دارد. محمود واعظی در این دیدار با اشاره به اهمیت روابط ایران و روسیه از آمادگی جمهوری …

وزیر ارتباطات ایران تعداد اعضای ایرانی تلگرام را ۱۴ میلیون نفر اعلام کرد. به گزارش عصرایران، وزیر ارتباطات ایران در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همتای روس خود، گفت: تلگرام روسی در ایران ۱۴ میلیون مخاطب دارد. محمود واعظی در این دیدار با اشاره به اهمیت روابط ایران و روسیه از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای تبادل نظر با روسیه در همه بخش ها به خصوص حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد. وزیر ارتباطات همچنین گفت: شبکه اجتماعی تلگرام که منتسب به روسیه است هم اکنون در ایران ۱۳ تا ۱۴میلیون مخاطب دارد و با سیاست های وزارت ارتباطات بدون محدودیتی مشغول فعالیت است.
وی بر اهمیت موتورهای جستجو تاکید کرد و گفت: در این نشست با وزیر ارتباطات روسیه توافق کردیم تا موتور جستجوی یان‌دکس در ایران دفتر داشته باشد و بتواند به مردم سرویس بهتر ارائه دهد.وزیر ارتباطات خاطر نشان کرد: ما نیز آمادگی داریم در رابطه با خط و زبان فارسی از طریق موتور جستجوی یوز و پارسی جو همکاری‌های دو جانبه با روسیه، داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا