نخستین تصاویر Lumia Saana مایکروسافت منتشر شد

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند هم‌اکنون در شرکت مایکروسافت با نام Saana منتشر می‌شود و این نخستین باری است که اطلاعاتی از آن به دست می‌رسد. منابع آگاه در این اقدام نخستین تصاویر مربوط به این گوشی هوشمند ویندوزی را منتشر کردند و مشخص شد این محصول در خانواده گوشی‌های هوشمند متوسط به دست …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند هم‌اکنون در شرکت مایکروسافت با نام Saana منتشر می‌شود و این نخستین باری است که اطلاعاتی از آن به دست می‌رسد.

منابع آگاه در این اقدام نخستین تصاویر مربوط به این گوشی هوشمند ویندوزی را منتشر کردند و مشخص شد این محصول در خانواده گوشی‌های هوشمند متوسط به دست کاربران جهانی می‌رسد.

نام ثبت شده این گوشی هوشمند RM-1152 است که گفته می‌شود شرکت مایکروسافت برای آن تراشه داخلی Snapdragon 210 مایکروسافت را در نظر گرفته است و از دیگر امکانات آن می‌توان به نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل اشاره کرد.

این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی دارد و از کارت حافظه microSD هم پشتیبانی می‌کند. همچنین باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپری می‌توان انرژی مورد نیاز را برای آن تامین کند.

شرکت مایکروسافت برای محافظت از نمایشگر گوشی جدید خود سیستم Glance Screen  را به کار گرفته است و البته هنوز مشخص نیست این محصول چه زمان وارد بازار جهانی می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا