گوشی‌های جدید مایکروسافت با فلش سه گانه در راه است

به گزارش موبنا، مهم‌ترین جزییاتی که با انتشار این تصاویر تایید شده،‌مربوط به دوربین دیجیتالی گوشی هوشمند Lumia 950 می‌شود که قرار است با حسگر ۲۰ مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار بگیرد. حسگر تصویری این گوشی از نوع PureView است و یک فلش سه گانه LED کیفیت تصاویر را ارتقا می‌دهد. تصاویری که پیش از …

به گزارش موبنا، مهم‌ترین جزییاتی که با انتشار این تصاویر تایید شده،‌مربوط به دوربین دیجیتالی گوشی هوشمند Lumia 950 می‌شود که قرار است با حسگر ۲۰ مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار بگیرد. حسگر تصویری این گوشی از نوع PureView است و یک فلش سه گانه LED کیفیت تصاویر را ارتقا می‌دهد.

تصاویری که پیش از این منتشر شده بود نشان داد گوشی هوشمند Lumia 950 XL با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و فلش سه گانه LED تصویربرداری می‌کند که هم‌اکنون تایید شد گوشی Lumia 950 هم قابلیت‌های مذکور را دارد.

تصاویر منتشر شده همچنین فاش کرد این دو گوشی هوشمند به سیستم مادون قرمز ضعیف برای تشخیص عنبیه چشم مجهز شده است و به عبارت دیگر کاربر می‌تواند از طریق چشمان خود قفل گوشی را باز کند. علاوه بر این، تایید شده است که این دو محصول در خانواده گوشی‌های پیشرفته طبقه‌بندی می‌شوند و به صورت همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند.

پیش‌بینی شده است دو گوشی هوشمند Lumia 950 و ۹۵۰ Classic در تاریخ ۶ اکتبر به صورت رسمی معرفی شوند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا