رونالدو بعد از چند دقیقه گل زد؟

قوهای سپید در هفته هشتم رقابت‌های لیگ فوتبال اسپانیا توانستند با نتیجه سه بر صفر مقابل لوانته به پیروزی برسند. در این دیدار، مارسلو۲۷، کریستیانو رونالدو ۳۰ و خسه رودریگس ۸۲ برای رئال مادرید گلزنی کردند. رئال با این نتیجه، ۱۸ امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی رسید. بارسلونا هم با همین تعداد …

قوهای سپید در هفته هشتم رقابت‌های لیگ فوتبال اسپانیا توانستند با نتیجه سه بر صفر مقابل لوانته به پیروزی برسند.

در این دیدار، مارسلو۲۷، کریستیانو رونالدو ۳۰ و خسه رودریگس ۸۲ برای رئال مادرید گلزنی کردند. رئال با این نتیجه، ۱۸ امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی رسید. بارسلونا هم با همین تعداد امتیاز در رده دوم قرار گرفته است.

رونالدو که در این فصل نتوانسته بود گل‌های زیادی وارد دروازه حریفان کند و مدتی بود که گلی هم به ثمر نرسانده بود، در این دیدار پایش به گلزنی باز شد. رونالدو بیش از چهار بازی و ۳۹۹ دقیقه بود که گلی وارد دروازه حریفان نکرده بود اما در این دیدار به گل‌نزدن‌هایش پایان داد.

رونالدو که در رویارویی با اسپانیول توانسته بود پنج بار دروازه این تیم را باز کند، در دیدار مقابل تیم‌های گرانادا، اتلتیک بیلبائو، مالاگا و اتلتیکو مادرید موفق به گلزنی نشده بود.

مهاجم پرتغالی رئال مادرید با گلی که مقابل لوانته زد، شمار گل‌هایش را به عدد ۶ رساند تا در کنار کریم بنزما، دیگر مهاجم رئال قرار بگیرد. البته او در بازی‌هایی که گلزنی نمی‌کرد، نقش مهمی در تیمش داشت. در دیدار اخیر نیز با پاس گلی که به مارسلو داد، مقدمه به ثمر رسیدن گل نخست تیمش را پایه گذاری کرد.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا