گوشی Mate S و ساعت هوشمند هوواوی در ایران رونمایی شد

به گزارش خبرنگار موبنا، “اندرو‌ لن” مدیر شرکت هوواوی در ایران در مراسمی که به مناسبت رونمایی از محصولات جدید هوواوی در پردیس سینمایی ملت برگزار شد، اعلام کرد: در طول سال گذشته در زمینه عرضه گوشی در بازارهای مختلف هوواوی پیشرفت خوبی داشت و این میزان در بازار خاورمیانه ۵ برابر شد. وی ضمن …

به گزارش خبرنگار موبنا، “اندرو‌ لن” مدیر شرکت هوواوی در ایران در مراسمی که به مناسبت رونمایی از محصولات جدید هوواوی در پردیس سینمایی ملت برگزار شد، اعلام کرد: در طول سال گذشته در زمینه عرضه گوشی در بازارهای مختلف هوواوی پیشرفت خوبی داشت و این میزان در بازار خاورمیانه ۵ برابر شد.
وی ضمن اظهار امیدواری در خصوص اینکه هوواوی بتواند در بازار ایران جایگاه شماره یک را به خود اختصاص دهد گفت: این شرکت استراتژی‌های جدیدی دارد که بر اساس درصدد است ارایه خدمات به مشتری را بهبود دهد و خدمات مشتریان تعویض آنلاین را راه اندازی کند.
mate-s-report-3
اندرو لن، ایران را کشوری جوان دانست و گفت: نخستین برند سرویس ابری فارسی را هوواوی در ایران راه‌اندازی خواهد کرد.
در این مراسم رضا آقایی‌نیا، مدیر ترمینال هوواوی در ایران گفت: Mate S جدیدترین فبلت پرچمدار هوواوی است که همچون نسخه‌ قبلی بدنه‌ای تمام فلزی دارد. اما ابعاد آن به ۵/۵ اینچ کاهش یافته تا ارگونومی مناسب‌تری داشته باشد.
این تلفن در دو نسخه‌ روانه بازار می‌شود و نسخه‌ مجهز به فورس تاچ که ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی دارد، کمی دیرتر وارد بازار کشور خواهد شد.
آقایی‌نیا، گوشی Mate S نسبت به نسل قبل نازک‌تر و خمیده شده، گوشی راحت‌تر در دست جا می‌گیرد و بدنه فلزی یکپارچه زیبایی خاصی به گوشی بخشیده و حسگر فینگرپرینت از قابلیت‌های بیشتری در پشت گوشی پشتیبانی می‌کند.
وی درباره طراحی گوشی گفت: دو خط پشت دستگاه که کاملا با رنگ بدنه هماهنگ شده در واقع آنتن‌های گوشی هستند، باتری نسبت به نسل قبل دوام بیشتری خواهد داشت و Mate S در چهار رنگ صورتی، خاکستری، طلایی و سفید به بازار عرضه خواهد شد.
mate-s-report-5
به گفته وی، در نسل قبلی گوشی‌ میت هوواوی حسگر Finger Print1 ارایه شده که یکی از سریع‌ترین حسگرهای تشخیص اثر انگشت بود، و در گوشی Mate S این سرعت دو برابر شده و حتی قابلیت‌های بیشتری به آن افزوده شده به طوری که می‌توان با این قابلیت بدون لمس نمایشگر، به تماس‌ها پاسخ داد و در گالری مرورگری کرد.
از دیگر قابلیت‌های این گوشی‌ می‌توان به ضربه‌ زدن به نمایشگر برای گرفتن اسکرین‌شات یا کشیدن پترن روی گوشی برای دسترسی به برنامه‌های مختلف اشاره کرد.
عکس‌های گرفته شده با دوربین این تلفن کیفیت بالایی دارند؛ همچنین با استفاده از حالت دستی می‌توان تنظیمات حرفه‌ای را در دوربین این گوشی اعمال کرد و حتی با آن عکس‌های سیاه و سفید گرفت. دوربین سلفی نیز به فلش LED مجهز شده تا سلفی‌ها در نور کم کیفیت مناسبی داشته باشند.مدیر ترمینال هوواوی در ایران همچنین از ساعت Huawei Watch رونمایی کرد.
به گفته‌ وی این ساعت تا دو ماه دیگر روانه بازار کشور خواهد شد. این ساعت مبتنی بر Android Wear، ظاهری کلاسیک شبیه به ساعت‌های مچی دارد و امکانات متنوعی مثل گوگل ناو را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و در بیش از ۴۰ طرح و رنگ متنوع بدنه و بند ارایه می‌شود.
دو تبلت مدیاپد M2 و مدیاپد X2 نیز به عنوان نسل جدید تبلت‌های هواوی معرفی شدند. این دو مدل جایگزین نسخه‌های قبلی، یعنی مدیاپد M1 و X1 خواهند شد. بدنه این تبلت‌ها فلزی است و از نظر ظاهری شبیه به تلفن‌های جدید این کمپانی، P8 و Mate هستند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا