شرط همکاری آمریکا با روسیه علیه داعش

کری در گفتگو با خبرنگاران آمریکایی گفت: اگر روسیه سیاست خود را در حمایت از بشار اسد تغییر دهد می تواند شریک خوبی برای آمریکا در مبارزه علیه داعش باشد. وی بعد از نشست خود با اشتون کارتر وزیر دفاع به خبرنگاران گفت همکاری با روسیه عملیات نظامی علیه داعش را موفق تر خواهد کرد …

کری در گفتگو با خبرنگاران آمریکایی گفت: اگر روسیه سیاست خود را در حمایت از بشار اسد تغییر دهد می تواند شریک خوبی برای آمریکا در مبارزه علیه داعش باشد. وی بعد از نشست خود با اشتون کارتر وزیر دفاع به خبرنگاران گفت همکاری با روسیه عملیات نظامی علیه داعش را موفق تر خواهد کرد ولی این در صورتی است که این کشور موضع سیاسی خود در منطقه را تغییر دهد.

جان کری مدعی شد حملات هوایی روسیه با همکاری ارتش سوریه علیه مواضع داعش می تواند این گروه را در عملیات تروریستی در خاک روسیه تحریک کند. این در حالی است که گروه تروریستی داعش در یک نوار صوتی از اعضای این گروه در تمام جهان خواسته است علیه روسیه بجنگند.

ارتش آمریکا چند روز پیش با ارسال یک محموله نظامی ۵۰ تنی برای مخالفان بشار اسد از گروهی نام برد که تحت عنوان ائتلاف آزاد در سوریه به طور فعال علیه نیروهای نظامی ارتش سوریه فعالیت می کنند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا