تولید گوشی‌های بلک‌بری متوقف می‌شود

به گزارش موبنا، «جان چِن» مدیرعامل بلک‌بری اعلام کرد که این روزها به خروج از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند می‌اندیشد و اگر شرکت او راهکاری برای حل مشکلات کنونی نیابد، تولید این محصول را متوقف می‌کند. او طی صحبت‌های خود در کنفرانس Code Mobile که روز گذشته برگزار شد توضیح داد که برای موفقیت گوشی‌های …

به گزارش موبنا، «جان چِن» مدیرعامل بلک‌بری اعلام کرد که این روزها به خروج از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند می‌اندیشد و اگر شرکت او راهکاری برای حل مشکلات کنونی نیابد، تولید این محصول را متوقف می‌کند.

او طی صحبت‌های خود در کنفرانس Code Mobile که روز گذشته برگزار شد توضیح داد که برای موفقیت گوشی‌های بلک‌بری در بازار جهانی یک ضرب‌العجل در نظر گرفته است و درصورت عدم موفقیت تا آن زمان، فرآیند تولید گوشی هوشمند را متوقف می‌کند.

چِن گفت: «ما تا سال آینده می‌بایست مرکز تولید دستگاه‌های الکترونیکی خود را درآمدزا کنیم. در غیر این صورت من می‌بایست فکر تازه‌ای در مورد حضور در بازار گوشی داشته باشم».

او در ادامه توضیح داد: «شغل من این است که مطمئن شوم ارزش شرکت بلک‌بری حفظ شده است و به مرور زمان افزایش میابد … حتی اگر در بازار تلفن همراه هم حضور نداشته باشیم، تامین امنیت دستگا‌ه‌های اندرویدی باز هم ما را مجاب می‌کند در این زمینه خدمات خود را ارایه دهیم».

او در صحبت‌های خود ضرب‌العجل موفقیت‌ گوشی‌های بلک‌بری را سال ۲۰۱۶ میلادی اعلام کرد و توضیح داد که اگر تا آن زمان این هدف محقق نشود، به طور قطع دیگر گوشی بلک‌بری در بازار موجود نخواهد بود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا