ماجرای تماس دیروز لاریجانی در مجلس

بهروز نعمتی در توضیح تماس تلفنی رییس‌مجلس در خلال جلسه علنی روز گذشته مجلس گفت: روز گذشته بعد ازآنکه آقای لاریجانی برای انجام دیداری جلسه مجلس را ترک کرد و مجددا بازگشت ،‌ دکتر جلالی با گوشی همراه خود تماسی گرفت و تلفن را به آقای لاریجانی داد. وی با بیان اینکه می‌داند چه کسی …

بهروز نعمتی در توضیح تماس تلفنی رییس‌مجلس در خلال جلسه علنی روز گذشته مجلس گفت: روز گذشته بعد ازآنکه آقای لاریجانی برای انجام دیداری جلسه مجلس را ترک کرد و مجددا بازگشت ،‌ دکتر جلالی با گوشی همراه خود تماسی گرفت و تلفن را به آقای لاریجانی داد.

وی با بیان اینکه می‌داند چه کسی پشت خط بود اما صلاح نمی داند در این زمینه حرف بزند گفت:‌ این تماس با آقای شمخانی و مسوولان عالی رتبه نبود، باید کسی خبری را به آقای لاریجانی می‌داد که از طریق تلفن به ایشان اطلاع رسانی شد.

نعمتی مجددا تاکید کرد: پشت خط آن کسانی که شما فکر می کنید نبودند و خدا شاهد است این تلفن هیچ ارتباطی به جلسه مجلس و طرح برجام نداشت و آنطور که گفته شده ایشان بعد از آن تلفن جلسه مجلس را ترک نکرد.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در خصوص انتشار اخباری مبنی بر برگزاری جلساتی بین دو فراکسیو ن اصولگرای مجلس جهت اجماع برای رای به کلیات طرح برجام گفت: چنین جلسه ای برگزار نشد که رای موافقان و مخالفان کلیات نشان دهنده چنین موضوعی است.

روز گذشته در مقطع کوتاهی رئیس مجلس جلسه علنی مجلس را ترک کرد و در این مدت اداره جلسه به محمدرضا باهنر واگذار شد اما در خبرها این طور منعکس شد که خروج لاریجانی از جلسه مجلس برای انجام تماس تلفنی با برخی شخصیت‌های نظام درباره طرح برجام بوده است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا