عکس رئیس جمهور روسیه روی مدل ویژه آیفون ۶s

به گزارش موبنا، همان طور که از قبل هم پیش‌بینی می‌شد و اقدامات قبلی شرکت Caviar نشان داده بود، بار دیگر سری گوشی‌های Putinphone به‌روز شد و این بار تصویر صورت پوتین روی گوشی هوشمند آیفون ۶s قرار گرفت. این طور که گفته شده است، این گوشی هوشمند ویژه با آنچه که اپل برای کاربران …

به گزارش موبنا، همان طور که از قبل هم پیش‌بینی می‌شد و اقدامات قبلی شرکت Caviar نشان داده بود، بار دیگر سری گوشی‌های Putinphone به‌روز شد و این بار تصویر صورت پوتین روی گوشی هوشمند آیفون ۶s قرار گرفت.

این طور که گفته شده است، این گوشی هوشمند ویژه با آنچه که اپل برای کاربران جهانی ارایه کرده است مشخصات یکسان دارد و البته بدنه آن به صورت کامل تغییر کرده است.

روی بدنه این گوشی هوشمند تصویر نیمرخ صورت «ولادیمیر پوتین» از جنس طلا حک شده و اطراف آن شعار کشور روسیه نوشته شده است. در قسمت پایین بخش پشتی گوشی نیز آرم کشور روسیه قرار گرفته است.

تمامی این نقش‌ها از جنس طلا ساخته شده‌اند و شرکت Caviar می‌گوید جنس بدنه بافتی در پشت بدنه، طراحی ویژه از شخصیت پوتین، رنگ طلا و … که در این محصول به کار رفته است قدرت رئیس جمهور روسیه را نمایان می‌کند.

مدل جدید گوشی هوشمند Putinphone با نام رسمی Caviar Ti Gold Supremo Putin عرضه می‌شود و قرار است برای سالگرد تولد رئیس جمهور روسیه عرضه شود.

به مناسبت شست و سومین سالگرد تولد رئیس جمهور روسیه، از این گوشی هوشمند فقط ۶۳ عدد ساخته شده است که با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت قیمت ۱۹۹ هزار روبل (۳۱۷۴ دلار ، ۲۸۲۲ یورو) به فروش می‌رسد. مدل ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی هوشمند ۲۰۹ هزار روبل (۳۳۳۴ دلار ، ۲۹۶۴ یورو) قیمت دارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا