آیفون ۷ سیستم ورودی هدفون ندارد

به گزارش موبنا، سپتامبر امسال برای نخستین بار شایعات مربوط به ضدآب بودن این گوشی هوشمند به گوش رسید و هفته گذشته این شایعات قوت گرفت. ولی در همین راستا اخبار جدید‌تری هم منتشر شده است. شرکت اپل به تازگی حق امتیازی را به ثبت رسانده است که بر اساس سیستم ورودی هدفون که در …

به گزارش موبنا، سپتامبر امسال برای نخستین بار شایعات مربوط به ضدآب بودن این گوشی هوشمند به گوش رسید و هفته گذشته این شایعات قوت گرفت. ولی در همین راستا اخبار جدید‌تری هم منتشر شده است.

شرکت اپل به تازگی حق امتیازی را به ثبت رسانده است که بر اساس سیستم ورودی هدفون که در مقابل نفوذ آب آسیب‌پذیر است، از بدنه گوشی هوشمند حذف می‌شود.

با مهر و موم کردن این درگاه ورودی، اپل می‌تواند گوشی هوشمند جدید خود را در مقابل ورود آب و دیگر مایعات مقاوم کند تا از خراب شدن قطعات داخلی جلوگیری شود.

حسگرهای هوشمندی که اپل تولید کرده است به صورت خودکار میزان رطوبت یا گرد و خاک در محیط پیرامون را تشخیص می‌دهند و بررسی می‌کنند که این عوامل تا چه اندازه می‌توانند روی گوشی تاثیر منفی برجا بگذارند.

قطعات داخلی از جمله اسپیکر در مقابل نفوذ آب بسیاری آسیب پذیر هستند و اپل می‌کوشد به جای ساخت قطعاتی که با آب سازگاری داشته باشند، جلوی نفوذ آب را بگیرد.

البته هنوز به درستی گفته نشده است که اگر اپل درگاه ورودی هدفون را در نسل جدید گوشی‌های خود حذف کند، چه ابزار جایگزینی را به کاربران ارایه می‌دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا