مشخصات نخستین گوشی اندرویدی بلک‌بری منتشر شد + ‌عکس

به گزارش موبنا، همان طور که در تصاویر مشخص شده است، این گوشی هوشمند تراشه مرکزی Snapdragon 808 از نوع ۶۴ بیتی دارد و به همین خاطر می‌تواند نیاز علاقمندان به گوشی‌های پرقدرت را پاسخ دهد. تصویر دیگری که از این محصول منتشر شده است نشان می‌دهد که نخستین گوشی هوشمند اندرویدی بلک‌بری حسگر تصویری …

به گزارش موبنا، همان طور که در تصاویر مشخص شده است، این گوشی هوشمند تراشه مرکزی Snapdragon 808 از نوع ۶۴ بیتی دارد و به همین خاطر می‌تواند نیاز علاقمندان به گوشی‌های پرقدرت را پاسخ دهد.

BlackBerry Priv (1)

تصویر دیگری که از این محصول منتشر شده است نشان می‌دهد که نخستین گوشی هوشمند اندرویدی بلک‌بری حسگر تصویری ۱۸ مگاپیکسلی از نوع Schneider Kreuznach را در خود جا داده است و می‌تواند تصاویر ویدیویی را با کیفیت ۴ هزار پیکسل تهیه کند.

BlackBerry Priv (2)

منابع آگاه همچنین اعلام کردند گوشی هوشمند Priv یک ابزار امنیتی ویژه را شامل می‌شود که BlackBerry Safeguard نام دارد و این ابزار در هر شرایط وضعیت امنیت گوشی را نشان می‌دهد.

BlackBerry Priv (3)

همان طور که از این تصاویر مشخص است، ابزار امنیتی ویژه‌ای که برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است به کاربران امکان می‌دهد تا متوجه شوند که ابزارهای کاربردی در گوشی آنها چطور مورد استفاده قرار می‌گیرد و اطلاعات شخصی آنها در چه فضاهایی و با چه امنیتی به کار گرفته می‌شود.

BlackBerry Priv (4)

این ابزار امنیتی می‌تواند قفل ویژه برای نمایشگر گوشی بگذارد، دستگاه را به صورت خودکار اسکن کند، جلوی انتشار بدافزارها را بگیرد و …

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا