ماجرای ترک اعتراضی جلسه کمیسیون برجام

عباسعلی منصوری آرانی در صفحه اینستاگرام خود در مطلبی نوشت: «سلام، در کمیسیون برجام برخلاف قاعده‌ای که قرار بود گزارش تدوین شود و مبنای آن کمیته‌ها بودند یک مرتبه گزارشی تدوین شده با ادبیات مشخص ارائه شد. من و آقای پزشکیان و تاجگردون به اعتراض جلسه را ترک کردیم چون هرچقدر هم تغییرات ایجاد می‌شد …

عباسعلی منصوری آرانی در صفحه اینستاگرام خود در مطلبی نوشت: «سلام، در کمیسیون برجام برخلاف قاعده‌ای که قرار بود گزارش تدوین شود و مبنای آن کمیته‌ها بودند یک مرتبه گزارشی تدوین شده با ادبیات مشخص ارائه شد. من و آقای پزشکیان و تاجگردون به اعتراض جلسه را ترک کردیم چون هرچقدر هم تغییرات ایجاد می‌شد با بررسی‌ها و دیدگاهی که به برجام داشتیم خیلی فاصله داشت. ان‌شالله و در صورت موافقت دوستانم طی بیانیه‌ای ثبت خواهیم کرد که چه گذشت و در فرصت دیگری خواهم گفت که معاملات سیاسی بین جریانات سیاسی چگونه انجام می‌شود. خداوند به تو پناه می‌برم و از تو مدد می‌طلبم»

اعضای کمیسیون برجام در جلسات صبح و عصر امروز گزارش این کمیسیون از توافق هسته‌ای را در بخش‌های حقوقی، فنی، دفاعی امنیتی، اقتصادی و سیاسی تدوین کرده‌اند و قرار است این گزارش در جلسه علنی فردا (یکشنبه) مجلس قرائت شود.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا