پیامک خود را با تلفن ثابت ارسال کنید

به گزارش خبرنگار موبنا، به واسطه استفاده از این سرویس، ارسال و دریافت پیام متنی از شبکه تلفن ثابت به ثابت و ثابت به سیار و بالعکس فراهم شده است و پیامک دریافتی از تلفن ثابت، با شماره خط تلفن ارسال کننده پیام و با پیش شماره ۰۲۱ نمایش داده می شود. با استفاده از …

به گزارش خبرنگار موبنا، به واسطه استفاده از این سرویس، ارسال و دریافت پیام متنی از شبکه تلفن ثابت به ثابت و ثابت به سیار و بالعکس فراهم شده است و پیامک دریافتی از تلفن ثابت، با شماره خط تلفن ارسال کننده پیام و با پیش شماره ۰۲۱ نمایش داده می شود.
با استفاده از پیامک تلفن ثابت مشترک قادر خواهد بود پس از دریافت پیامک از سوی مشترکان تلفن ثابت و همراه،بلافاصله نسبت به برقراری تماس و یا پاسخ دهی پیامکی با آنها اقدام کند.
لازم به ذکر است استفاده از این سرویس علاوه بر تسهیل فرآیند ارتباطی در موارد مختلف مانند کسب و کارها امکان ارتباط مستمر با مشتریان را از طریق ارسال پیامک دوره ای با شماره تلفن ثابت فرد فراهم می کند.
بر اساس همین گزارش برای استفاده از این سرویس به دو روش می توان اقدام نمود. روش اول ارسال پیام از طریق گوشی های تلفن ثابتی است که قابلیت ارسال و دریافت پیامک دارند. روش دوم از طریق اینترنت صورت می پذیرد و ارسال و دریافت پیامک مشترکین توسط پنل اینترنتی انجام می شود که از طریق سایت www.asanak.ir در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
شایان ذکر است کاربری سرویس اینترنتی به دو شیوه عادی و اعتباری میسر است .در میان این روش ها کاربری عادی برای ارسال پیامک های غیر انبوه (کمتر از ۱۰۰ پیامک در روز) درنظر گرفته شده و مناسب برای ارسال های محدود است. در این شیوه دریافت نامحدود پیامک نیز رایگان بوده و هزینه ای بابت دریافت پیامک به مشترک تحمیل نمی شود.
شیوه کاربری اعتباری نیز برای ارسال بیش از ۱۰۰ پیام در روز مناسب است و به دلیل ارسال تا سقف اعتبار خریداری شده و دریافت نامحدود پیامک برای کسب و کارها مناسب تر است.
حجم کاراکتر پیامک های تلفن ثابت به ازای هر پیامک فارسی ۶۹ کاراکتر و برای هر پیام انگلیسی ۱۵۹ کاراکتر می باشد و در صورت بیشتر بودن طول پیام هزینه متناسب با تعداد پیامک ها محاسبه می گردد.
متقاضیان استفاده از این سرویس می توانند با مراجعه به غرفه شرکت مخابرات استان تهران در سالن ۶ نمایشگاه تلکام ۲۰۱۵ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ضمن اطلاع از سایر قابلیت های این سرویس از طریق سایت شرکت مخابرات استان تهران به نشانی www.tct.ir و یا مراجعه به یکی از مراکز مخابراتی، نسبت به ثبت نام و خرید این سرویس اقدام نمایند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا