آیین بازگشایی مدارس با حضور روحانی

این مراسم هم اکنون در مدرسه باقر العلوم واقع در منطقه ۱۴ تهران با حضور علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهوری و حسین هاشمی استاندار تهران در حال برگزاری است. پیش از آغاز این مراسم وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۳ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر دانش …

این مراسم هم اکنون در مدرسه باقر العلوم واقع در منطقه ۱۴ تهران با حضور علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهوری و حسین هاشمی استاندار تهران در حال برگزاری است.

پیش از آغاز این مراسم وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۳ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر دانش آموز در کشور مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد یک میلیون ۳۰۰ هزار نفر کلاس اولی هستند.

علی اصغر فانی در جمع خبرنگاران افزود: هم اکنون نزدیک به یک صد هزار واحد آموزشی ۷۵۰ منطقه آموزشی و یک میلیون کادر آموزشی در کشور وجود دارد.

وی رویکرد سال تحصیلی ۹۴-۵ را آموزش بخشی توسعه عدالت آموزشی، توجه به آموزش دختران در مناطق محروم و مدارسی که در مناطق دوزبانه و همچنین توجه ویژه به پیش دبستانی ها ذکر کرد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در دولت یازدهم سهم بودجه آموزش و پرورش کشور از کل بودجه کشور ۲.۱ درصد رشد داشته و دولت اهمیت بسزایی به بخش آموزش و پرورش قایل است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا