سامسونگ مقام اول سهم بازار مانیتورها را از آن خود کرد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی سامسونگ، در سال گذشته میلادی سهم سامسونگ در بازار مانیتور به رکورد ۹/۱۷ درصد رسید که این امر نشان از کیفیت بالا و نوآوری در محصولات این شرکت است.شرکت  سامسونگ الکترونیک از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه‌ها و فناوری‌های دیجیتال، در سال قبل هم به بیشترین …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی سامسونگ، در سال گذشته میلادی سهم سامسونگ در بازار مانیتور به رکورد ۹/۱۷ درصد رسید که این امر نشان از کیفیت بالا و نوآوری در محصولات این شرکت است.
شرکت  سامسونگ الکترونیک از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه‌ها و فناوری‌های دیجیتال، در سال قبل هم به بیشترین میزان از سهم بازار مانیتور‌های کامپیوتر دست یافت.
براساس نتایجی که موسسه تحقیقاتی IDC منتشر کرده، سامسونگ الکترونیک رکورد ۹/۱۷ درصد از سهم بازار را براساس درآمد حاصل از فروش در سال قبل بدست آورده است.
بدین ترتیب برای سومین سال پیاپی از ابتدای سال ۲۰۰۷ سامسونگ توانسته مقام اول را در این زمینه کسب کند.
سامسونگ فاصله خود با دومین سازنده بزرگ مانیتور را افزایش داده، بطوری که در سال ۲۰۰۷ این فاصله ۵/۱ درصد، در سال ۲۰۰۸، ۵/۲ درصد و در سال ۲۰۰۹ به ۱/۵ درصد افزایش پیدا کرده است.
سهم ۱۸ درصدی سامسونگ از بازار مانیتورهای ال سی دی در میزان درآمد حاصل از فروش، نسبت به سال قبل ۸/۱ درصد افزایش نشان داده است. این میزان از سهم بازار ۲/۵ درصد از مقام دوم این لیست بالاتر است.
در بازار مانیتورهای ال سی دی ، سامسونگ توانسته در سه سال متوالی، یا ۱۰ دوره سه ماهه پیاپی (از ابتدای سه ماهه سوم سال ۲۰۰۷)، مقام اول را حفظ کند.
در زمینه تعداد دستگاه‌های فروخته شده نیز سامسونگ هر سال رشد داشته و در اینجا نیز مقام اول را کسب کرده است. این شرکت توانسته ۹/۱۵ درصد از کل سهم بازار مانیتور و ۹/۱۵ درصد از بازار مانیتور‌های ال سی دی را بدست آورد. این میزان در سال ۲۰۰۸ به ترتیب ۷/۱۵ درصد و ۴/۱۵ درصد بوده است.
سامسونگ در سال قبل ۲/۱۶۰ میلیون دستگاه مانیتور را به فروش رسانده که از این تعداد، ۲/۱۵۹ میلیون عدد (بیش از ۹۹ درصد) آن از مانیتور‌های LCD بوده است.
فعالیت‌های بازاریابی خلاقانه و همچنین معرفی مانیتور‌های فوق باریک که در طراحی آنها از ویژگی TOC) Touch of Color) استفاده شده، تأثیر زیادی در کسب مقام اول برای سومین سال متوالی داشته است.
همچنین با گسترش خط تولید مانیتور‌های سامسونگ و ارائه مانیتور‌های سری ۷۰۰ و صفحه‌نمایش‌های بزرگ مخصوص نمایش اطلاعات (LFD)، باعث شده تا مانیتور‌های سامسونگ بعنوان صفحه‌نمایش‌هایی با کیفیت بالا شناخته شوند.
“جین هان کیم” مدیر عامل بخش صفحه‌نمایش‌های سامسونگ در این باره گفت:”مانیتور‌های سامسونگ در بازار جهانی جایگاه خود را به عنوان کالا‌هایی بی‌همتا بدست آورده‌اند.
وی افزود:امسال نیز سامسونگ قصد دارد برای حفظ این مقام، از فعالیت‌های بازاریابی پویایی استفاده کرده و محصولات جدیدی با قابلیت‌های متنوع و طراحی زیبا تولید کند که از آن جمله می‌توان به مانیتور‌های فوق باریک LED که نشان‌دهنده بهترین فناوری LED در تولید مانیتور‌هایی با ویژگی‌های زیست محیطی است اشاره کرد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا