ارائه اینترنت پرسرعت خانگی در سراسر گلستان

سیدغلامرضا عرب‌هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: اینترنت پرسرعت خانگی در بیش از ۱۵۰ نقطه استان ارائه می‌شود.وی خاطرنشان کرد: به همت کارکنان مخابرات استان تاکنون ۹۷ مدرسه نیز به شبکه ملی اینترنت متصل شده‌اند.مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان با اشاره به عملکرد این شرکت گفت: با بیش از ۲/۵ …

سیدغلامرضا عرب‌هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: اینترنت پرسرعت خانگی در بیش از ۱۵۰ نقطه استان ارائه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: به همت کارکنان مخابرات استان تاکنون ۹۷ مدرسه نیز به شبکه ملی اینترنت متصل شده‌اند.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان با اشاره به عملکرد این شرکت گفت: با بیش از ۲/۵ برابر شدن تعداد مشترکان تلفن همراه و تلفن ثابت، تعداد واگذاری‌های ثابت و همراه به مرز ۷۱۲ هزار و ۴۰۸ خط رسیده است.
عرب‌هاشمی افزود: در دولت نهم تعداد مشترکان تلفن همراه و تلفن ثابت در سطح استان از مرز یک میلیون و ۱۵۲ هزار مشترک عبور کرده است.
وی ادامه داد: توسعه خطوط BTS و سیستم‌های انتقال رادیویی، مراکز سوئیچ و ایجاد شبکه تلفنی از پروژه‌های مهم شرکت مخابرات استان بوده که از سوی استاندار گلستان افتتاح شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان یادآور شد: کسب رتبه برتر در زمینه اجرا، استفاده و توسعه فناوری اطلاعات از سوی کمیته ارزیابی استانی، دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستاییICT، از افتخارات و دستاوردهای شرکت مخابرات در چهار سال است.
عرب‌هاشمی با اشاره به ۴۴۵ شعبه بانکی دارای سرویس دیتا گفت: هم اکنون شش دانشگاه به فیبرنوری متصل شده‌اند که پهنای باند این دانشگاه ها ۱۸ مگابایت ساعت است.
وی با بیان اینکه تمامی شهرهای استان به فیبر‌نوری متصل شده‌اند، اظهار داشت: ارائه ۲۰ خدمت دو سویه تلفن ثابت و ۵۰ خدمت دو سویه تلفن همراه در پرتال شرکت مخابرات گلستان از دیگر شاخص‌های ذکر شده این شرکت است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان با اعلام هزینه ۵۰۰ میلیون ریالی در خرید فضای مرکز ۱۱۸ استان خاطرنشان کرد: با وجود ۶۳ نیرو در این مرکز هنوز شاهد نارسایی‌هایی هستیم که امیدواریم با تلاش کارکنان این مشکلات رفع شود.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا