بازگشایی نماد مخابرات در گرو ارائه مدارک خاص به بورس

صابر فیضی مدیر عامل شرکت مخابرات در گفتگو با سازمان خبری موبنا در خصوص اسنادی که بورس خواسته است گفت :سازمان بورس اعلام کرده است تا زمانیکه شرکت مخابرات اطلاعات و اسنادی را که مربوط به سود سال ۸۹ است به بورس ارائه نکند نماد این شرکت بسته خواهد ماند از این رو برای بازگشایی …

صابر فیضی مدیر عامل شرکت مخابرات در گفتگو با سازمان خبری موبنا در خصوص اسنادی که بورس خواسته است گفت :سازمان بورس اعلام کرده است تا زمانیکه شرکت مخابرات اطلاعات و اسنادی را که مربوط به سود سال ۸۹ است به بورس ارائه نکند نماد این شرکت بسته خواهد ماند از این رو برای بازگشایی نماد و متضرر نشدن سهامداران شرکت مخابرات در حال جمع آوری اسناد و مدارک و ارسال آن به بورس است  .
وی افزود: پس از ارائه مدارک ، برای بازگشایی نماد مخابرات باید  منتظر تصمیم سازمان بورس باشیم  تا مشخص شود که نماد مخابرات چه زمانی بازگشایی می شود .
وی  درباره ارزیابی شرکت از میزان سود سال ۸۹ گفت: بورس باید میزان سود سال ۸۹ را در سایت اعلام کند و ما نمی‌توانیم میزان آن را بیان کنیم. چرا که در مجمع شرکت مخابرات مبنای سود سال ۸۹ را ۳۰ تومان اعلام شد که این رقم بر اساس پیش بینی بود از این رو وقتی اسناد و مدارکی که بورس از مخابرات خواسته است ارائه شد، سازمان بر اساس آن سود سال جاری را تنظیم می‌کند.
۱۸۲/۱۶۱
 
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا