بازار تلفن همراه همچنان در رکود به سر می برد

مدیرعامل شرکت پارس کامتل در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: هم اکنون بازار تلفن همراه با تاثیر از کاهش قدرت خرید، شرایط نامناسب اقتصادی و بالا بودن تعرفه واردات شاهد کاهش مراجعه کنندگان برای خرید این کالای ارتباطی است.وی افزود: با شرایط فعلی تنها گوشی ها با میانگین بهای  ۲۵۰ …

مدیرعامل شرکت پارس کامتل در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: هم اکنون بازار تلفن همراه با تاثیر از کاهش قدرت خرید، شرایط نامناسب اقتصادی و بالا بودن تعرفه واردات شاهد کاهش مراجعه کنندگان برای خرید این کالای ارتباطی است.
وی افزود: با شرایط فعلی تنها گوشی ها با میانگین بهای  ۲۵۰ هزار تومان بیشترین تقاضا در بازار را به خود اختصاص داده اند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به  شرایط کم رونق بازار تلفن همراه بسیاری از شرکت های واردکننده قانونی با حداقل واردات در بازار به فعالیت می پردازند اما این شرکت ها مجبور به ادامه فعالیت به صورت گسترده هستند چرا که با متوقف کردن فعالیتشان دچار ضرروزیان هنگفتی می شوند.
در همین حال یکی از کارشناسان حوزه بازار در این باره گفت: حضور کمرنگ شرکت های واردکننده قانونی گوشی موبایل در سطح بازار تلفن همراه و در پی آن عدم مبارزه جدی با قاچاق این کالای ارتباطی از سوی نهادهای دولتی متاسفانه باعث شده شرکت های واردکننده گوشی به ورطه برشکستگی کشیده شوند.
“جواد اصغرزاده” افزود: در پی استمرار کاهش خرید وفروش گوشی تلفن همراه و کاهش قدرت خرید مردم شاهد بازار بی رونق برای این کالای ارتباطی از اوایل سال جاری هستیم.
وی افزود: در پی این موضوع قیمت انواع گوشی های تلفن همراه برای بهبود بازار این کالای ارتباطی هرازگاهی کاهش می یابد.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی بازار تلفن همراه ، هم اکنون بهترین زمان برای خرید مشتریان است چرا که انواع گوشی های موبایل با حداقل قیمت در بازار عرضه می شود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا