معرفی گوشی های پرفروش طی هفته ای که گذشت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل گوشی ها باعث شده است تا بیشترمتقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی ۵۸۰۰ و ۱۶۵۰ نوکیا که  به بهای ۳۰۵ و ۵۰ هزار تومان به فروش می رسید مورد استقبال اکثر مشتریان قرار گرفت. گوشی ۵۸۰۰ نوکیا دارای امکاناتی همچون صفحه نمایش لمسی، …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل گوشی ها باعث شده است تا بیشترمتقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی ۵۸۰۰ و ۱۶۵۰ نوکیا که  به بهای ۳۰۵ و ۵۰ هزار تومان به فروش می رسید مورد استقبال اکثر مشتریان قرار گرفت.
 گوشی ۵۸۰۰ نوکیا دارای امکاناتی همچون صفحه نمایش لمسی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپسکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash تا ۱۶ گیگابایت است.
گوشی ۱۶۵۰ نوکیا که درلیست گوشی های ارزان قیمت این برند قرار دارد نیز فاقد امکانات پپیشرفته است.
در همین حال گوشی G900  و W595 سونی اریکسون نیز به ترتیب به بهای ۲۰۰ و ۱۹۵ هزار تومان دربازار به فروش رسید و مورد استقبال اکثر مشتریان قرار گرفت.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپسکلی، صفحه نمایش لمسی TFT و حافظه داخلی ۱۶۰ مگابایتی نیز از امکانات تعبیه شده درگوشی G900 و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگابایتی و ارتقا حافظه توسط مموری کارت از ویژگی های گوشی W595 سونی اریکسون به شمار می آید.
گوشی kf350 ال جی با قیمت فروش ۱۷۰ هزار تومان  نیز توانسته در هفته ای که گذشت مورد استقبال مشتریان قرار گیرد و در صدر پرفروش ترین های این برند قرار گیرد.
این گوشی تاشو دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت است.
گوشی Touch Pro2 اچ تی سی نیز توانست طی هفته ای که گذشت در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
این گوشی که به بهای ۷۳۵ هزار تومان به فروش رسید دارای صفحه نمایش TFT لمسی ۶/۳ اینچی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash   و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱۵ مگاپیکسلی است.
گوشی  Diamond2 نیز دومین مقام پرفروش این برند را به خود اختصاص داد و با قیمت ۵۸۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا