S003 سونی اریکسون ۱۲مگاپیکسل دوربین دارد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی S003 سونی اریکسون از چهار باند شبکه GSM و ۳G CDMA پشتیبانی می کند و قرار است تابستان امسال به بازار عرضه شود.گوشی S003 با ابعاد ۱۷.۶×۵۲×۱۱۸ میلیمتر، ۱۵۴ گرم وزن دارد.صفحه نمایش این گوشی ۳.۲ اینچی با وضوح تصویر ۸۵۴×۴۸۰ پیکسل …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی S003 سونی اریکسون از چهار باند شبکه GSM و ۳G CDMA پشتیبانی می کند و قرار است تابستان امسال به بازار عرضه شود.
گوشی S003 با ابعاد ۱۷.۶×۵۲×۱۱۸ میلیمتر، ۱۵۴ گرم وزن دارد.
صفحه نمایش این گوشی ۳.۲ اینچی با وضوح تصویر ۸۵۴×۴۸۰ پیکسل و پشتیبانی از ۲۶ میلیون رنگ است و از حسگر شتابسنج برای چرخش خودکار تصاویر بهره می برد.
این گوشی همچنین از حسگر حرکتی بهره می برد که با تکان دادن آن، گوشی سایلنت می شود.
از دیگر ویژگی های S003 می توان به امکان وارد کردن هزار نام در دفتر تلفن، ۳۵۰ مگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت microSD برای ارتقای حافظه تا ۱۶ گیگابایت اشاره کرد.
پشتیبانی از اتصالات بلوتوث با A2DP و microUSB از دیگر امکانات این گوشی است.
S003 سونی اریکسون 12مگاپیکسل دوربین دارد
دوربین این گوشی ۱۲ مگاپیکسلی با زوم خودکار و فلش LED است و قابلیت نشانگذاری تصاویر، تشخیص لبخنند، صورت و تثبیت کننده تصاویر را دارد.
پردازنده S003 یک گیگاهرتزی Snapdragon QSD8250 است و از مرورگر WAP 2.0/xHTML, HTML و رادیو استریو FM  با RDS پشتیبانی می کند.
امکان پخش برنامه های تلویزیونی، بارکد خوان، پشتیبانی از سیستم پرداخت FeliCa موبایلی و فایل های صوتی و تصویری  MP4/H.264 و MP3/WMA/WAV/eAAC+ از دیگر امکانات این گوشی است.
باتری S003، ۸۷۰ میلی آمپری است که در حال مکالمه ۴.۲۰ ساعت و در حال آماده باش ۲۶۰ ساعت شارژ نگه می دارد.
اطلاعات بیشتر راجع به قیمت و زمان دقیق عرضه این گوشی در دست نیست.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا