پرفروش ترین گوشی های تلفن همراه در هفته گذشته

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت مناسب و امکانات بالای این مدل ها از مهترین دلایل اسقبال از این گوشی ها بوده است.  گوشی  N97 MINI و ۶۳۰۳ کلاسیک نوکیا که به ترتیب به بهای ۴۱۰  و ۱۳۵ هزار تومان به فروش رسید توانست با تقاضای بالای مشتریان روبرو شود.گوشی N97 MINI نوکیا از …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت مناسب و امکانات بالای این مدل ها از مهترین دلایل اسقبال از این گوشی ها بوده است.
  گوشی  N97 MINI و ۶۳۰۳ کلاسیک نوکیا که به ترتیب به بهای ۴۱۰  و ۱۳۵ هزار تومان به فروش رسید توانست با تقاضای بالای مشتریان روبرو شود.
گوشی N97 MINI نوکیا از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT لمسی ۲/۳ اینچی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶گیگابایت بهره می برد.
گوشی ۶۳۰۳  کلاسیک نوکیا که مورد استقبال بیشتر مشتریان قرار گرفته است دارای امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا حافظه اصلی  توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی بهره می برد.
X3 و ۲۶۸۰ اسلاید از جمله دیگر گوشی های این برند است که توانسته در میان مشتریان از استقبال بالایی برخوردار شود و در لیست پرفروش ترین های هفته گذشته قرار گیرد.
دو مدل T715 و W595 سونی اریکسون به عنوان گوشی های پرفروش طی هفته گذشته در بازار تلفن  همراه معرفی شدند.
گوشی های T715 و W595 سونی اریکسون با گارانتی غیر رسمی به ترتیب به بهای ۲۰۲ و ۱۸۳ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳  مگاپیکسلی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت و صفحه نمایش tft از مشخصات فنی گوشی T715، صفحه نمایش tft، حافظه داخلی ۴۰ مگابایتی و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳  مگاپیکسلی نیز از ویژگی های اصلی گوشی W595 به شمار می آید.
گوشی   B5722که از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT لمسی ۸/۲ اینچی، ارتقا حافظه اصلی تا هشت گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی بهره می برد توانسته از فروش بالایی برخوردار شود و در لیست پرفروش ترین های هفته گذشته قرار گیرد.
این گوشی هم اکنون با گارانتی رسمی به بهای ۲۳۰ هزار تومان قرار می گیرد.
گوشی S3653 سامسونگ یکی دیگر از گوشی های خوش فروش این برند است که با بهای فروش ۱۵۹ هزارتومانی توانسته مورد خرید بیشتر مشتریان در هفته گذشته قرار گیرد.
گوشی KP500 ال جی با بهای فروش ۱۳۵ هزار تومانی توانسته یکی از پرفروش ترین های این برند در هفته گذشته باشد.
صفحه نمایش لمسی سه اینچی، حافظه‌ داخلی ۴۸ مگابایتی  ،قابلیت ارتقا توسط مموری کارت، دوربین ۳.۱۵ مگاپیکسلی از امکانات اصلی گوشی KP500 ال جی به شمار می آید.

TOUCH2  اچ تی سی که با قیمت ۴۳۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه شد، توانسته سهم قابل توجهی از فروش این برند را به خود اختصاص دهد.
صفحه نمایشtft  لمسی با قابلیت نمایش ۶۵۵ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی ، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microsd  و سیستم عامل ویندوز موبایل ۵/۶  از مشخصات فنی گوشی TOUCH 2 اچ تی سی به شمار می آید.
گوشی HD MINI اچ تی سی که به تازگی وارد بازار شده است و با قیمت ۵۸۰  هزار تومانی از فروش بالایی برخوردار شده است.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا