بی اقبالی گوشی Legend اچ تی سی در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، بهای بالای این گوشی باعث شده تا علاقمندان گوشی های هوشمند استقبال چندانی از این گوشی نداشته باشند.این گوشی اچ تی سی که نسخه جدیدتر گوشی Hero است با گارانتی متفرقه و با قمیت ۷۰۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود.فروشندگان این برند معتقدند در صورت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، بهای بالای این گوشی باعث شده تا علاقمندان گوشی های هوشمند استقبال چندانی از این گوشی نداشته باشند.
این گوشی اچ تی سی که نسخه جدیدتر گوشی Hero است با گارانتی متفرقه و با قمیت ۷۰۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود.
فروشندگان این برند معتقدند در صورت کاهش قیمت چشمگیر این گوشی میزان خریداران  Legend اچ تی سی افزایش می یابد.
مشخصات فنی گوشی Legend اچ تی سی به شرح زیر است:
گوشی Legend اچ تی سی ساختار مقاومی دارد و انحناء پایین گوشی علاوه بر اینکه استفاده از گوشی را آسان تر می کند، در زمان قرار دادن آن روی میز نیز مانع از برخورد صفحه نمایش با سطح میز می شود. قاب گوشی آلومینیومی و یکپارچه است که اثر انگشت را نشان نمی دهد. Tracball به یک trackpad اپتیکال تبدیل شده است که کاملا تخت است و استفاده از آن به راحتی Trackball نیست.
خروجی صدای گوشی در بالای قاب جلو در مرکز قرار دارد و حسگرهای نور محیط و Proximity نیز نزدیک آن مشاهده می شوند. در دوربین مکالمه تصویری وجود ندارد.
کلید قفل Power و سوکت صوتی ۵/۳ میلیمتری در بالای گوشی وجود دارد. قسمت پایین گوشی نیز پلاستیکی است که دارای پورت MicroUSB ، محل میکروفن و بند گوشی است.
گوشی Legend اچ تی سی دارای یک دوربین پنج مگاپیکسل است که ماکسیمم وضوح آن ۲۵۹۲ در ۱۹۳۸ پیکسل است.
دوربین به یک فلش LED مجهز است. به موجب آندروید ۱/۲ منوی دوربین مانند گوشی های رقیب خارج از دنیای سیستم عامل گوگل است. تعدادی گزینه قابل تنظیم وجود دارد که شامل سرعت ISO ، نسبت صفحه و کانون اتوماتیک است.
باتری گوشی Legend اچ تی سی دارای توان ۱۳۰۰ میلی آمپری است که در حالت Stand by تا ۴۴۰ ساعت و در مکالمه مداوم در شبکه های نسل دوم تا هفت ساعت دوام می آورد.
این مدل اچ تی سی دارای یک صفحه نمایش لمسی ۲/۳ اینچی HVGA با وضوح ۳۲۰ در ۴۸۰ پیکسل است که مانند صفحه نمایش Hero بنظر می رسد.
همچنین حافظه داخلی این گوشی جدید اچ تی سی توسط مموری کارت microSD تا ۳۲ گیگابایت ارتقا می یابد. گوشی Legend اچ تی سی دارای یک دفترچه تلفن مناسب است و در مقایسه با TouchFlo دارای کارایی بیشتری است.
مدل فوق از پیام های SMS ، MMS و ایمیل پشتیبانی می کند.
پشتیبانی ایمیل با پشتیبانی برای Exchange خارج از باکس و آیتم های Media اجتماعی فراهم شده است که با ادغام محتوا همراه می باشد. صفحه کلید کامل QWERTY روی صفحه نمایش در این گوشی در حالتهای افقی و عمودی کار می کند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا