ICT فراموش شده در روابط عمومی ها

در شرایطی که نمی توان نقش فناوری اطلاعات  را در توسعه روابط عمومی نادیده گرفت ، اما دراین همایش  حتی فرصت سخنرانی از وزیر ارتباطات گرفته شد.بدون شک دستگاه های اجرایی برای رسیدن به روابط عمومی  الکترونیک نیازمند ICT  هستند و نادیده گرفتن فناوری اطلاعات دراین حوزه نتیجه ای به جز تاخیر در رسیدن به …

در شرایطی که نمی توان نقش فناوری اطلاعات  را در توسعه روابط عمومی نادیده گرفت ، اما دراین همایش  حتی فرصت سخنرانی از وزیر ارتباطات گرفته شد.
بدون شک دستگاه های اجرایی برای رسیدن به روابط عمومی  الکترونیک نیازمند ICT  هستند و نادیده گرفتن فناوری اطلاعات دراین حوزه نتیجه ای به جز تاخیر در رسیدن به دولت الکترونیک ندارد.
این درحالیست که به گفته وزیرارتباطات باید در شرایط کنونی به نقش فناوری اطلاعات در توسعه روابط عمومی و تاثیر متقابل آن بر یکدیگربیشتر توجه شود ،چرا که او معتقد است برای دسترسی به  جامعه  دانش بنیان باید به ICT  بیشتر  اهمیت داد و در صورتی  روابط عمومی کارآمد خواهد بود که به پردازش داده های خام اطلاعاتی  از طریق فناوری اطلاعات  تاکید داشته باشد.
حال با این وجود باید بررسی شود که آیا وزارت ارتباطات توانسته  بسترهای لازم  را برای  رسیدن  به روابط عمومی نسل جدید مهیا کند و یا این که این موضوع نیز باید تا سالیان نه چندان نزدیک به دست فراموشی سپرده شود.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا