گلایه روحانی از بلند مرتبه سازی

بهره‌برداری از ۱۸ کیلومتر خط ۳ مترو تهران حاشیه های کوچکی داشت، از پشت در ماندن خبرنگاران شهری تا گلایه رئیس جمهور از بلندمرتبه‌سازی در پایتخت. مراسم افتتاح نیمه شمالی خط ۳ مترو خالی از حاشیه نبود که برخی از آن ها به شرح زیر است: * بهره برداری از نیمه شمالی خط ۳ جلسه …

بهره‌برداری از ۱۸ کیلومتر خط ۳ مترو تهران حاشیه های کوچکی داشت، از پشت در ماندن خبرنگاران شهری تا گلایه رئیس جمهور از بلندمرتبه‌سازی در پایتخت.

مراسم افتتاح نیمه شمالی خط ۳ مترو خالی از حاشیه نبود که برخی از آن ها به شرح زیر است:

* بهره برداری از نیمه شمالی خط ۳ جلسه شورای شهر تهران را نیز تحت تاثیر قرار داده بود.

* این جلسه در یکی از سالن های پذیرایی شهرک قائم برگزار شد و تنها با بررسی دو دستور جلسه که تنها یکی از آنها منجر به رأی‌گیری شد، خاتمه یافت. تمامی اعضای شورای شهر پیاده به مکان مراسم بهره برداری خط ۳ مترو رفتند.

* فرماندار تهران، استاندار، وزیر دادگستری، رئیس دفتر رئیس جمهور، برخی از اعضای کمیسیون عمران مجلس و اعضای سابق شورای شهر تهران از جمله حسن بیادی و همزه شکیب در این مراسم حضور داشتند.

* به دلیل برخی از ناهماهنگی ها از ورود خبرنگاران شهری به مراسم جلوگیری شد و آنها با اعتراض و تاخیر توانستند به محل برگزاری مراسم بروند. البته برخی از اعضای روابط عمومی شهرداری نیز مانند خبرنگاران پشت درها مانده بودند و سایر مسئولان روابط عمومی نیز هیچگونه پیگیری برای کمک به حضور خبرنگاران در این مراسم نکرده اند.

*  ۴ ویژه نامه برای معرفی این خط در اختیار میهمانان قرار داده شد. ویژه نامه تهران شهر که هفته نامه داخلی شهرداری تهران است ضمیمه زیر پوست شهر همشهری و دو کاتالوگ مشابه که هر دو ریز ایستگاه های خط ۳ و ویژگی های آن را به مخاطب معرفی می کرد. بسیاری از این ویژه‌نامه‌ها روی زمین زیر دست و پا مانده بود.

* رئیس جمهور در این مراسم با تقدیر از عملکرد مدیریت شهری تهران گفت: تهران شهر تمیزی است اما اگر بلندمرتبه سازی در آن کم شود و به قول اصحاب رسانه فضافروشی نیز نشود، دیگر تهران عالی است.

* اجرای این برنامه را شجاعی مهر مجری برنامه سیمای خانواده بر عهده داشت که در جریان برنامه بارها به مخاطبان برنامه خود پیام های خانوادگی می داد و از رئیس جمهور درخواست کرد در حاشیه برنامه بهره برداری از خط ۳ گفتگوی کوتاه خانوادگی هم با این برنامه داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا