گام نخست در ارائه خدمت، اطلاع رسانی است

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس رضا تقی پور، در حاشیه چهارمین همایش ملی روابط عمومی های دستگاههای اجرایی در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه گاهی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه روایط عمومی ها نادیده گرفته می شود در حالی که هر دو …

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس رضا تقی پور، در حاشیه چهارمین همایش ملی روابط عمومی های دستگاههای اجرایی در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه گاهی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه روایط عمومی ها نادیده گرفته می شود در حالی که هر دو در رسیدن به جامعه دانش محور و کارآمد موثر هستند.
وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس، معتقدیم که مسوولان از تاثیر نقش ICT در رشد روابط عمومی ها نباید غافل باشند.
وی با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی ها در ارائه خدمات دستگاهها تصریح کرد: روابط عمومی ها نقش موثری در پردازش داده های خام به اطلاعات مفید دارند.
مهندس تقی پور همچنین بر ارائه خدمات الکترونیکی در سازمان ها تاکید کرد و گفت: موضوع ارائه خدمات الکترونیکی از آن جمله مباحث جدیدی است که باید توجه بیشتری نسبت به ان مبذول داشت.
این گزارش حاکی است روز گذشته روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توانست در میان آثار ارسال شده از سوی ۲۲ وزارت خانه و دستگاه دولتی، رتبه سوم را در بخش مکتوب به خود اختصاص دهد.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا