تفاضا برای سیمکارت های شماره رند در بازار

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در پی رکود بازار سیمکارت و کاهش خریدوفروش سیمکارت های ۰۹۱۲ در بازار تلفن همراه شاهد بی رونقی بازار این نوع سیمکارت ها در بازارهستیم.این در حالی است که خریداران سیمکارت های شماره های رند، نسبت به گذشته افزایش یافته است.سیمکارت های شماره رند در بازار تلفن همراه که …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در پی رکود بازار سیمکارت و کاهش خریدوفروش سیمکارت های ۰۹۱۲ در بازار تلفن همراه شاهد بی رونقی بازار این نوع سیمکارت ها در بازارهستیم.این در حالی است که خریداران سیمکارت های شماره های رند، نسبت به گذشته افزایش یافته است.
سیمکارت های شماره رند در بازار تلفن همراه که فاقد پایه ثابت قیمتی است و بهای آنها تنها براساس سلیقه فروشندگان مشخص می شود در این روزها مورد خریدوفروش مشتریان قرار گرفته است.
هم اکنون بالاترین قیمت در بازار مربوط به سیمکارت های شماره رند دائمی ” همراه اول” است که با بهای چند میلیون تومانی خرید و فروش می شود.فروشندگان انواع سیمکارت های دائمی همراه اول را در بازار امروز تهران بدون نوسان قیمت در بازار عرضه کردند.
قیمت سیمکارت های موجود در بازار به شرح زیر است:
 سیمکارت کارکرده کد یک همراه اول با قیمت ۵۳۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسد.
شماره های رند و مرتب این کد با قیمت بالاتر از  ۸۰۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت صفر و کارکرده کد دو نیز به ترتیب با قیمت ۵۶۰و ۳۶۰ هزار تومان به فروش می رسد.
سیمکارت صفر کدهای سه، چهار و پنج هم به ترتیب ۴۶۰ ، ۳۵۰و ۳۳۰ هزار تومان فروخته می شود.
سیمکارت کارکرده این کدها  نیز به ترتیب با قیمت  ۳۱۰ ، ۲۳۵و ۲۳۰ هزار تومان در سطح بازار تلفن همراه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
سیمکارت صفر کدهای شش ، هفت و هشت هم با قیمت ۳۲۵ ، ۳۲۰ و ۳۰۰هزار تومان به فروش می رسد.
سیمکارت کارکرده سه کد فوق به ترتیب ۲۲۰ ، ۲۱۰ و ۱۹۵ هزار تومان به فروش می رسد.
قیمت سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل در بازار آزاد به ترتیب به بهای ۳۰ ، ۱۲ و ۷ هزار تومان به فروش می رسد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا