نظارت کافی در بازار تلفن همراه صورت نمی گیرد

“رضا نجفی” یکی از کارشناسان بازار در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مسئولان و نهادهای مربوطه می توانند با تصیمیم منطقی کاهش تعرفه واردات این کالا و نظارت  بر عرضه کالاهای قاچاق مشکلات  پیش روی این بازار را برطرف کنند.وی افزود: حضور کمرنگ نهادهای مرتبط با مبارزه با قاچاق گوشی …

“رضا نجفی” یکی از کارشناسان بازار در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مسئولان و نهادهای مربوطه می توانند با تصیمیم منطقی کاهش تعرفه واردات این کالا و نظارت  بر عرضه کالاهای قاچاق مشکلات  پیش روی این بازار را برطرف کنند.
وی افزود: حضور کمرنگ نهادهای مرتبط با مبارزه با قاچاق گوشی در بازار تلفن همراه باعث شده تا فعالیت قاچاقچیان گوشی تلفن همراه همچنان رو به گسترش باشد و به این ترتیب شاهد واردات گوشی های قانونی هستیم.
در همین حال یکی دیگر از کارشناس بازار با اشاره به وضعیت فعلی بازار تلفن همراه گفت: هیچ نهادی نقشی بر نحوه عرضه گوشی ها و نوسان قیمت‌ها ندارد و این خود نیز به عنوان یک معضل دربازار تلفن همراه به شمارمی آید.
در همین حال مدیران عامل شرکت های واردکننده قانونی گوشی معتقدند که نهادهای مسئول می توانند با اخذ تصمیم های مناسب این بازار پرمصرف که هم اکنون حدود ۵۰ میلیون مشترک را دارد از این وضعیت که مملو از گوشی های قاچاق است خارج سازند.
۱۲۹/۱۱۷

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا