عرضه گوشی + k100 ان ام سی افزایش می یابد

  به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این مدل ان ام سی که برای اولین بار با تعداد محدود وارد بازار شد به دلیل برخورداری از امکانات بالا مورد تقاضای بیشتر کاربران قرار گرفت.این مدل “ان ام سی” از امکاناتی دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱ مگاپیکسلی و قابلیت استفاده از دو سیمکارت برخوردار است …

  به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این مدل ان ام سی که برای اولین بار با تعداد محدود وارد بازار شد به دلیل برخورداری از امکانات بالا مورد تقاضای بیشتر کاربران قرار گرفت.
این مدل “ان ام سی” از امکاناتی دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱ مگاپیکسلی و قابلیت استفاده از دو سیمکارت برخوردار است و با قیمت ۵۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
چراغ قوه، رادیو FM ، بلوتوث، سیستم پخش کننده MP3PLAYER ، MP4  ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا دو گیگابایت  از دیگر امکانات تعبیه شده در این گوشی به شمار می آید.
یکی از امکاناتی تعبیه شده در KP100+ ان ام سی که مورد علاقه بیشتر کاربران قرار گرفته است مجهز بودن این گوشی به منوی فارسی و دفترچه راهنمای فارسی است.
این گوشی که با تک رنگ دودی در اختیار مشتریان قرار میگیرد یکی از گوشی های سبک موجود در بازار تلفن  همراه کشور محسوب می شود چرا که با در نظر گرفتن باتری این گوشی تنها ۶۵ گرم وزن دارد.
KP100+ ان ام سی اولین گوشی ساخت کشور چین است که با گواهی نامه سازمان استاندارد در سطح بازار تلفن همراه عرضه شده است.
۱۲۹/۱۱۷

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا