سرویس دهی پرتال مردم از ماه آینده آغازمی شود

 احمد بزرگیان در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: برای مرحله نخست اجرای دولت الکترونیک در کشور، ارائه ۲۳ خدمت که بیشترین تقاضا  و مراجعه کننده را دارد از طریق این پرتال شناسایی شده است.وی با اشاره به اینکه مکاتبه با دستگاه های مختلف برای ارائه خدمات خود  بر روی این پرتال …

 احمد بزرگیان در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: برای مرحله نخست اجرای دولت الکترونیک در کشور، ارائه ۲۳ خدمت که بیشترین تقاضا  و مراجعه کننده را دارد از طریق این پرتال شناسایی شده است.
وی با اشاره به اینکه مکاتبه با دستگاه های مختلف برای ارائه خدمات خود  بر روی این پرتال در حال انجام است ، افزود: اطلاعات  دو هزارو ۵۹ خدمت  از ۵۸۰  دستگاه دولتی و اجرایی کشور در این درگاه آماده است که مردم  می توانند برای  آگاهی از آنها به این پرتال  مراجعه کنند.
به گفته وی ، این پرتال بانک اطلاعاتی  خوبی است که به صورت روزانه داده های آن به روز می شود.
بزرگیان تصریح کرد: ارائه خدمات بوسیله  سایت mardom.ir iran با هماهنگی  دستگاه های اجرایی انجام خواهد شد.
 وی ادامه داد: در این زمینه سیستمی طراحی شده تا دستگاه‌های بالادستی بتوانند به شکایات مردمی دسترسی داشته باشند.
 گفتنی است این طرح به منظور کاهش مراجعات حضوری، کاهش ترافیک، افزایش سرعت رسیدگی به درخواست های مردمی، کاهش قیمت تمام شده ارائه خدمات و کاهش فساد اداری  خواهد شد.
به اعتقاد کارشناسان  قطعی مکررو محدودیت در پهنای باند و سرعت پایین اینترنت درایران از جمله عوامل تاثیر گذار درسهم پایین خدمات اینترنتی در ایران است.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا