توزیع سیم کارت‌های اپراتور سوم تا پایان سال جاری

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: در جلسه روز سه شنبه کمیسیون صنایع و معادن وزیر ارتباطات توضیحاتی در خصوص اپراتور اول و دوم ارائه داد.وی با اشاره به وجود ۵۳ میلیون مشترک اپراتور اول و دوم، افزود: سهام‌داران اپراتور حدود ۳۰ میلیون نفر هستند بنابراین اقداماتی در رابطه …

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: در جلسه روز سه شنبه کمیسیون صنایع و معادن وزیر ارتباطات توضیحاتی در خصوص اپراتور اول و دوم ارائه داد.
وی با اشاره به وجود ۵۳ میلیون مشترک اپراتور اول و دوم، افزود: سهام‌داران اپراتور حدود ۳۰ میلیون نفر هستند بنابراین اقداماتی در رابطه با اپراتور سوم نیز صورت گرفته است.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن گفت: اپراتور سوم با شرط ترک تشریفات مناقصه و رعایت قانون واگذار شده است و ‌صدور پروانه اپراتور سوم فرصت یک توفیق بوده که مجلس و دولت باید کمک کنند تا اپراتور سوم جنبه اجرایی پیدا کند، زیرا راه‌اندازی اپراتور سوم موجب ایجاد فضای رقابت و افزایش کیفیت در کشور می‌شود.
یوسف‌نژاد تصریح کرد: درآمدهای دولت از طریق اپراتور سوم احتمالا بیشتر از مزایده می‌شود که پیش‌بینی‌های صورت گرفته حاکی از این است که دولت در طول ۱۵ سال بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان درآمد از این محل کسب کند.
وی اظهار داشت: اپراتور سوم نسل سوم ارتباطات است که با استفاده از محیط چند رسانه‌ای کیفیت را برای مصرف کننده ایجاد می‌کند.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص زمان راه‌اندازی سیم‌کارت‌های اپراتور سوم یادآور شد: سیم‌کارت‌های اپراتور سوم باید تا پایان سال ۹۰ تحویل داده می‌شد اما با تلاش‌های صورت گرفته تا پایان سال‌ جاری سیم‌کارت‌های اپراتور سوم توزیع می‌شود.
به گفته یوسف‌نژاد در تعهداتی که صورت گرفته پیمانکار موظف به اجرای صحیح قانون شده است که این کار منجر به بومی شدن تکنولوژی و افزایش تولیدات و افزایش کیفیت آن می‌شود.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا