تامین تله کام، شریک خارجی اپراتور سوم تلفن همراه را انتخاب می کند

مهندس رضا تقی پور در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا در تشریح چگونگی واگذاری اپراتور سوم به تامین تله کام  با بیان اینکه در شرایط قبلی کنسرسیوم  برنده موظف بود شریک خارجی را از ابتدا معرفی کند، اظهار داشت: اما در شرایط جدید تامین تله کام  با اختیارخود می تواند شریک خارجی خود …

مهندس رضا تقی پور در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا در تشریح چگونگی واگذاری اپراتور سوم به تامین تله کام  با بیان اینکه در شرایط قبلی کنسرسیوم  برنده موظف بود شریک خارجی را از ابتدا معرفی کند، اظهار داشت: اما در شرایط جدید تامین تله کام  با اختیارخود می تواند شریک خارجی خود را انتخاب کند.
وی افزود: پس از اینکه واگذاری پروانه اپراتور سوم از طریق مزایده ممکن نشد ، برابر با مجوز شورای اقتصاد ،از طریق ترک تشریفات ، پروانه فعالیت این اپراتور صادر شد .
 تقی پور تصریح کرد: شرایط جدید پروانه فعالیت اپراتور سوم از لحاظ قیمتی با  شرایط قبلی پروانه  برابری می کند.
 تقی پوربا بیان اینکه برای واگذاری اپراتور سوم  مذاکرات گسترده ومتراکمی با اپراتورهای گوناگون از کشورهای مختلف درمدت شش ماه گذشته صورت گرفت، اظهار داشت: پس از انجام مذاکرات در نهایت  اپراتور سوم  به  شرکت  شمس نوین  که زیرمجموعه صندوق تامین اجتماعی است ، واگذار شد.
وی با اشاره به اینکه متقاضیان دیگری برای دراختیار گرفتن اپراتور سوم نیز وجود داشت، افزود: در مذاکره صورت گرفته سعی شده شرایط متقاضیان سنجش و مقایسه شود.
به گفته وزیر ارتباطات شرایط تامین تله کام از نظر میزان سهمی  که به دولت پرداخت می کند، طرح تجاری و  کف درآمدی که باید به دولت بپردازد، مناسب تر از دیگر متقاضیان  بود.
۱۱۷/۱۶۱/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا