شارپ برای موبایل دوربین ۳D می سازد

به گزاش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، با تولید دوربین های سه بعدی، برای اولین بار تلفن های همراه قادر به ضبط تصاویر با کیفیت ۷۲۰ پیکسلی ویدیویی و قابلیت نمایش سه بعدی خواهند شد.به این ترتیب دروبین های سه بعدی جدید عملکرد پروسه اطلاعات خروجی تصاویر را به وسیله دوربین های راست …

به گزاش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، با تولید دوربین های سه بعدی، برای اولین بار تلفن های همراه قادر به ضبط تصاویر با کیفیت ۷۲۰ پیکسلی ویدیویی و قابلیت نمایش سه بعدی خواهند شد.
به این ترتیب دروبین های سه بعدی جدید عملکرد پروسه اطلاعات خروجی تصاویر را به وسیله دوربین های راست و چپ که شامل تلفیق رنگ ها، وضوح و روشنی تصاویر و همزمان سازی تصاویر به نمایش می گذارد.
در این دوربین ها از فناوری Fast Readout نیز استفاده می شود که به سرعت اطلاعات ویدیو را از حسگر با کیفیت HD به نمایش می گذارد.
شارپ اعلام کرده که در آینده فروشگاهی برای محصولات و فناوری های صفحه نمایش های سه بعدی تاسیس خواهد کرد که محصولاتی همچون LCD های سه بعدی با سایز بزرگ و کوچک و دوربین های سه بعدی عرضه کند.
شارپ تولید کننده دستگاه های الکترونیکی و الکتریکی ژاپنی است که در سال ۱۹۱۲ تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در شهر “اوزاکا” قرار دارد.
این شرکت در زمینه صنعت الکترونیک فعالیت داشته و دستگاه های رادیویی، تجهیزات مخابراتی، لوازم خانگی، تجهیزات اطلاعاتی و انواع لوازم و قطعات الکترونیکی تولید می کند.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا