ساخت گوشی مربع شکل توسط موتورولا

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی FLIPOUT موتورولا از آخرین نسخه سیستم عامل اندرویید پشتیبانی می کند و دارای صفحه کلید کامل QWERTY است.این گوشی دارای دوربین سه مگاپیکسلی کداک است و از صفحه نمایش ۲.۸ اینچی لمسی با وضوح تصویر ۳۲۰×۳۲۰ پیکسل و پردازنده ۷۰۰ مگاهرتز بهره …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی FLIPOUT موتورولا از آخرین نسخه سیستم عامل اندرویید پشتیبانی می کند و دارای صفحه کلید کامل QWERTY است.
ساخت گوشی مربع شکل توسط موتورولا
این گوشی دارای دوربین سه مگاپیکسلی کداک است و از صفحه نمایش ۲.۸ اینچی لمسی با وضوح تصویر ۳۲۰×۳۲۰ پیکسل و پردازنده ۷۰۰ مگاهرتز بهره می برد.
حافظه RAM این گوشی ۲۵۶ مگابایت و ROM آن ۵۱۲ مگابایتی است و از اسلات کارت microSD برای ارتقای حافظه تا ۳۲ گیگابایت بهره می برد.
از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به اتصالات Wi-Fi و بلوتوث اشاره کرد.
این گوشی قرار است اواسط ماه آینده راهی بازار شود که گفته می شود به شکل قفل شکسته و با قیمت ۳۱۰ یورو در دسترس کاربران قرار می گیرد.
از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از سرویس های چهار باند شبکه GSM و HSDPA اشاره کرد.
این گوشی با ابعاد ۱۵.۸×۶۷×۶۷ میلیمتر ۱۱۸ گرم وزن دارد و از جک صوتی ۳.۵ میلیمتری، بلندگو، دوربین ۳.۱۵ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو پشتیبانی می کند.
این گوشی همچنین از مرورگر WAP 2.0/xHTML, HTML ، GPS و پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری MP3/eAAC+/WAV و MP4/H.264/H.263 اشاره کرد.
گوشی FLIPOUT امکان دسترسی به شبکه های اجتماعی فیس بوک، مای اسپیس و توییتر را برای کاربران فراهم می کند و دارای باتری لیتیوم یونی ۹۴۰ میلی آمپری است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا