خدمات غیرحضوری مخابرات از ۱۲ میلیون‌ سفر درون‌شهری می‌کاهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان قزوین، جلال پوشاکر در مراسم اهدا جوایز طرح ثامن همراه اول در استان قزوین بیان داشت: ایجاد فرهنگ انجام امور به شیوه الکترونیکی و غیر حضوری نیاز امروز جامعه ماست و باید فرهنگ حذف مراجعه مشترکین را به دستگاه‌های اداری استان …

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان قزوین، جلال پوشاکر در مراسم اهدا جوایز طرح ثامن همراه اول در استان قزوین بیان داشت: ایجاد فرهنگ انجام امور به شیوه الکترونیکی و غیر حضوری نیاز امروز جامعه ماست و باید فرهنگ حذف مراجعه مشترکین را به دستگاه‌های اداری استان که می‌تواند اثرات بسیار مثبتی بر اقتصاد و جامعه داشته باشد، در دستور کار قرار دهیم.
وی ادامه داد: در ارتباط با قبوض تلفن باید از مراجعه مشترک به بانک و تحمیل کار اضافی به سیستم بانکی جلوگیری کنیم، این کار می‌تواند به حذف میلیون‌ها سفر درون شهری، کاهش مصرف سوخت، صرفه‌جویی در زمان، کاهش آلودگی، کاهش ترافیک و کاهش هزینه‌ها و انرژی مؤثر باشد.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین با اشاره به روش‌های الکترونیکی پراخت قبوض اضافه کرد: در حال حاضر تمام مشترکان می‌توانند قبوض خود را از طریق سایت شرکت مخابرات، از طریق دستگاه‌های خود پرداز، از طریق تلفنبانک و مهمترین شیوه که پرداخت با سامانه ۱۸۱۸ شرکت مخابرات است، ‌پرداخت کنند.
وی عنوان داشت: سامانه ۱۸۱۸ سریعترین و آسان‌ترین شیوه پرداخت غیرحضوری است که در این روش ریز مکالمات مشترکان و میزان بدهی آنها نیز اعلام می‌شود.
پورشاکر توضیح داد: رضایت مشترکان هدف ماست و به همین منظور باید با اتخاذ روش‌های مناسب، رفتار صحیحی برای پرداخت‌ها داشته باشیم چراکه مراجعه مردم به بانک‌ها با توجه به شلوغی و ازدحام در شعبات به خصوص در مقاطع آخر ماه برای آنها مشکل‌آفرین است و تنها شیوه آسان مشترکان برای انجام پرداخت قبوض سامانه ۱۸۱۸ است.
وی افزود: در دنیای امروز فناوری اطلاعات کار را به جایی رسانده که هیچ شهروندی نیاز به انجام امور در بیرون از منزل نداشته باشد و باید در زمینه فرهنگ‌سازی و استفاده مفید مردم از این فناوری تلاش کنیم و ایجاد بستر این خدمات نیاز به فرهنگ سازی و اطلاع‌رسانی دارد که ما به دنبال این خدمات هستیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین با اشاره به تقدیر از مشترکان خوش حساب گفت: این دومین مراسم تقدیر از مشترکین خوش حساب همراه اول در استان است و تا پایان اردیبهشت ماه برندگان طرح فجر همراه اول که در اسفند ماه انجام شد، مشخص می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در سال جدید برای نخستین بار شرکت مخابرات از مشترکان خوش حساب تلفن ثابت که قبوض خود را در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری به روش‌های الکترونیک پرداخت کنند جوایزی از قبیل کمک هزینه سفر مکه، کربلا و گوشی تلفن همراه و شارژ سیم کارت اهدا خواهد کرد.
در این مراسم به ۱۱ نفر از مشترکان خوش حساب، یک دستگاه پراید و ۱۰ کمک هزینه سفر مشهد مقدس اهدا شد و به ۱۰۲ نفر از مشترکان خوش حساب نیز شارژ سیمکارت ۲۰۰ هزار ریالی اهدا شد.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا