معرفی گوشی های پرفروش ال جی در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی KC910 ال جی که با گارانتی رسمی به بهای ۳۰۳ هزار تومان به فروش می رسد و از امکاناتی نظیر صفحه نمایش tft لمسی سه اینچی، حافظه داخلی ۱۰۰ مگابایتی و …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی KC910 ال جی که با گارانتی رسمی به بهای ۳۰۳ هزار تومان به فروش می رسد و از امکاناتی نظیر صفحه نمایش tft لمسی سه اینچی، حافظه داخلی ۱۰۰ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت microsd transflash  تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی برخوردار است.
گوشی GU230  این برند که به تازگی وارد بازار شده است با قیمت فروش ۸۵ هزار تومانی توانسته از استقبال بالایی برخوردار شود.
این گوشی کشویی ال جی دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱ مگاپیکسلی، ارتقا حافظه اصلی و صفحه نمایش TFT است.
گوشی kf755 secret ال جی که از امکاناتی همچون صفحه نمایش لمسی ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا دو گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی بهره می برد با بهای فروش ۲۲۰ هزار تومانی مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفته است.
گوشی BL20 ال جی نیز یکی دیگر از گوشی های خوش فروش این برند است که توانسته با قیمت ۲۴۵ هزار تومان از فروش بالایی برخوردار شود.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا